بهترین مارک بوتاکس در ایران

بهترین مارک های بوتاکس در ایران

در سال‌های اخیر استفاده از خدمات زیبایی پوست به شدت گسترش یافته است و بسیاری علاقه‌مند هستند که از این خدمات تا جای ممکن برای جوانسازی پوست استفاده کنند. در این میان یکی از روش‌های درمان و کاهش علایم پیری پوست که با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شده، تزریق بوتاکس است.
بوتاکس در واقع نوعی نورتوکسین است که در آن سم بتولونیوم وجود دارد و به منظور ایجاد تاخیر و جلوگیری از چروکیدگی و پیری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در حال حاضر انواع مختلفی از برندهای بوتاکس در کشور ما وجود دارد که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. به دلیل اهمیت این موضوع، قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین مارک بوتاکس در ایران بپردازیم و اطلاعات ارزشمندی را به اشتراک بگذاریم پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

رفع چین و چروک‌ها با استفاده از بوتاکس

برای اینکه چین و چروک‌های موجود در پوست خود را به میزان زیادی برطرف کنید‌، می‌توانید از بوتاکس کمک بگیرید. در این روش پزشکان متخصص با استفاده از سم بتولونیوم به میزان زیادی جوانی پوست را برمی‌گردانند و چین چروک‌های موجود در آن را برطرف می‌سازند.

بوتاکس به عنوان قوی‌ترین نوروتوکسین برای پوست شناخته می‌شود. این سم درون سیناپس‌های عضلات نفوذ کرده و آنها را به نوعی فلج می‌کند. زمانی که این ماده درون ماهیچه‌ها رخنه می‌کند، قدرت انقباض ماهیچه تحلیل رفته و نمی‌تواند منقبض شود. در نتیجه پوست صورت در یک حالت باقی می‌ماند و مانع از ایجاد چروک ناشی از منقبض و منبسط شدن ماهیچه می‌شود. این روش ماندگاری زیادی ندارد و باید بین هر ۲ الی ۴ ماه تجدید شود.

 

<yoastmark class=

 بوتاکس برای چه افرادی مناسب است؟

بوتاکس در واقع یک روش درمانی است که از آن برای از بین بردن چین و چروک‌های موجود در خطوط بین ابرو، چروک‌های اطراف بینی و پیشانی و همچنین خطوط پنجه کلاغی استفاده می‌شود. بسیاری از متخصصین پوست و زیبایی بر این باور هستند که در صورت استفاده مناسب از بوتاکس، هیچ گونه عارضه جانبی نداشته و روش موثری برای جوانی پوست است. با این حال جهت استفاده مداوم از این روش برای رفع چین و چروک‌های پوست بهتر است از یک متخصص مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

ادامه مطلب
تغذیه مناسب برای جلوگیری از سفید شدن مو

از اصلی‌ترین معایب بوتاکس این است که نتیجه بلافاصله بعد از تزریق مشخص نمی‌شود و همچنین نباید انتظارات بسیار زیادی از این روش داشت و در نهایت این نکته را متذکر می‌شویم که تاثیرگذاری آن تنها برای یک مدت محدود است و بعد از آن باید دوباره اقدام به تزریق بوتاکس نمایید.

بهترین مارک های بوتاکس در ایران

بسیاری از افرادی که علاقه دارند از روش تزریق بوتاکس استفاده کنند، اطلاعات چندانی درباره برندهای معروف بوتاکس ندارند. از این رو در ادامه به برخی از این مارک‌های بوتاکس اشاره خواهیم کرد:

دیسپورت (Dysport)

دیسپورت نه تنها در کشور ما بلکه در بسیاری از کشورهای جهان جزء بهترین مارک بوتاکس است. این محصول توسط شرکت گالدرما در کشور انگلستان ساخته می‌شود.

در اغلب موارد دیسپورت برای برطرف کردن خطوط اخم کاربرد دارد و نتایج تزریق در این روش بعد از ۲ الی ۳ روز نمایان می‌شود، البته در برخی مواقع به یک هفته زمان برای بروز تاثیرات خود نیاز خواهد داشت.

در حالت کلی برند دیسپورت بین ۶ الی ۸ ماه ماندگاری دارد و بیماران نیازی به مراجعه هفتگی و یا ماهانه به پزشک متخصص ندارند. این امر باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.

هزینه کلی بوتاکس دیسپورت نسبت به سایر برندها بسیاری پایین بوده و بازدهی بسیار بالایی دارد و این امر باعث شده است که رغبت کاربران به استفاده از این برند بسیار بالا باشد.

معایب

نتیجه برخی از برندهای دیگر در ترمیم خطوط اخم سریعتر از دیسپورت است، اما این به معنای آن نیست که اثر بخشی کمتری دارد.

ادامه مطلب
معرفی انواع روش‌ های متداول کاشت مو

 

بهترین مارک های بوتاکس

برند مصپورت

بوتاکس با برند مصپورت نیز مانند سایر برندهای دیگر باعث رفع چین و چروک پیشانی و خط اخم می‌شود. این برند در داخل کشورمان تولید می‌شود و نسبت به بسیاری از رقبای خارجی از مزایای زیادی برخوردار است.

مدت ماندگاری برند مصپورت بین ۴ تا ۶ ماه است و قیمت نسبتا مناسبی دارد. اصلی‌ترین عیب این برند پایین بودن مدت زمان ماندگاری و بالا بودن دز مصرفی آن است. از این‌رو ممکن است در برخی از افراد عوارض جانبی داشته باشد.

برند زئومین

در برخی مواقع بدن در برابر یک برند خاص از خود مقاومت نشان می‌دهد. اما با توجه به ویژگی‌های زئومین، بدن چنین مقاومتی در برابر این ماده از خود نشان نمی‌دهد.

مدت ماندگاری زئومین در حدود ۴ ماه بعد از تزریق است و بعد از ۳ الی ۵ روز پس از تزریق اثرات آن ظاهر می‌شود، البته در برخی مواقع تا ۳۰ روز زمان می‌برد. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال نتایج سریع هستید، برند زئومین گزینه خوبی برای شما نیست.

برند نورونوکس

برند نورونوکس از اونابوتولینوم توکسین نوع آ ساخته شده است و استفاده از این برند باعث کاهش خطوط لبخند و خطوط پیشانی می‌شود.

نورونوکس یک محصول کره‌ای است و در کشورمان محبوبیت بسیار زیادی دارد. این محصول که بیشتر برای افراد بالای ۱۸ توصیه می‌شود یک روش درمانی موقت است و به طور میانگین میزان ماندگاری آن در افراد مختلف بین ۳ الی ۷ ماه برآورد می‌شود.

اصلی‌ترین عیب این نوع بوتاکس خستگی، درد در قسمت تزریق و خشکی مداوم دهان است. البته در افراد مختلف بروز چنین نشانه‌هایی متفاوت گزارش شده است.

 

بهترین مارک بوتاکس در ایران
بهترین مارک بوتاکس در ایران

دریافت مشاوره قبل از بوتاکس

قبل از اقدام به تزریق بوتاکس حتما مشاوره‌های لازم را با یک پزشک متخصص با تجربه انجام دهید. هر برند بوتاکس مزایای خاص خود را دارد و باید اطلاعات لازم درباره ویژگی‌های هر برند را بدست آورید.

ادامه مطلب
همه چیز در مورد کاشت ریش و سبیل

لازم به ذکر است که تزریق بوتاکس با هر برندی تنها باید در مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی صورت گیرد. انجام این کار در خانه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود و ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما در پی داشته باشد.

کدام برند بوتاکس ماندگاری بالایی دارد؟

اکثر قریب به اتفاق برندها ماندگاری بالایی دارند. اما برخی از آنها نسبت به سایر برندها علاوه بر اینکه عوارض جانبی کمی دارند می‌توانند بین ۶ تا ۸ ماه ماندگاری داشته باشند. از معروف‌ترین این برندها می‌توان به دیسپورت و مصپورت اشاره کرد.

اگر قصد دارید ماندگاری بوتاکس بالا باشد، باید سعی کنید تزریقات بوتاکس به طور مرتب و براساس بازه‌های زمانی مشخص صورت گیرد. زیرا در این صورت عضلات ضعیف‌تر شده و ماندگاری بوتاکس نیز افزایش می‌یابد.

همچنین بعد از تزریق بوتاکس در معرض نور خورشید قرار نگیرید، زیرا آفتاب باعث گشادتر شدن رگ‌ها شده و جریان خون مواد بوتاکس را پراکنده می‌کند.

جمع‌بندی

در حال حاضر بوتاکس به عنوان یکی از روش‌های پرطرفدار برای رفع چین و چروک و جوانسازی پوست به شمار می‌رود. با این حال مهم است که تزریق آن در مراکز معتبر و توسط پزشک مجرب انجام شود تا از بروز عوارض احتمالی جلوگیری به عمل بیاید. مرکز پوست و موی دیلای، به عنوان یکی از کلینیک‌های پوست و موی معتبر از تمامی خدمات پوست و مو پشتیبانی می‌کند که تزریق بوتاکس با موادی با کیفیت بالا و مارک‌های معروف یکی از خدمات پرطرفدار این مرکز است. با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و موی دیلای همچنین می‌توانید از مشاوره تخصصی پزشکان حاضر در این مرکز استفاده نمایید.

برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند