انواع روش های لاغری سریع با دستگاه

انواع روش های لاغری سریع با دستگاه

امروزه چاقی به یک معضل فراگیر تبدیل شده و افراد زیادی با آن درگیر هستند. لاغری موضعی بهترین راه برای رسیدن به تناسب اندام بدون گرفتن رژیم های دشوار است. ممکن است که وزن ایده الی داشته باشید اما نواحی خاصی از بدنتان از جمله شکم، پهلو، ران، بازو و … چربی اضافی داشته باشد و حتی ورزش و رژیم لاغری هم باعث از بین رفتن آن نمی شود.

با توجه به خطرات چاقی همچنین برای حفظ زیبایی ظاهری، باید از روش های مختلف برای درمان آن کمک بگیریم. در سال های اخیر لاغری با دستگاه بسیار رایج شده و اکثر پزشکان برای رسیدن به تناسب اندام، آن را پیشنهاد می کنند. این روزها با پیشرفت تکنولوژی، روش های لاغری با دستگاه های غیرتهاجمی و بدون جراحی مانند اراف (RF)، کویتیشن، EMS  ال پی جی، کرایولیپولیز، وکیوم آراف و … به کمک مردم آمده است تا با با کمک این دستگاه ها، چربی اضافی افراد از بین برود و تناسب اندام آن ها حفظ شد. در این مقاله به بررسی انواع دستگاه های لاغری و ویژگی های آن ها خواهیم پرداخت؛

لاغری موضعی چیست؟

اگر دنبال لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام مدنظرتان باشید، احتمالا تا به حال رژیم غذایی و انواع روش ‌های لاغری را امتحان کرده ‌اید. هم اکنون انواع روش‌ های غیر تهاجمی وجود دارد که می‌ توانید بدون نیاز به جراحی و بیهوشی از آن‌ ها برای رسیدن به اندام دلخواه خود استفاده کنید.

در این روش استفاده از دستگاه‌ های لاغری موضعی برای از بین بردن چربی‌ های انباشته شده در نقاط خاصی از بدن استفاده می‌ شود. شکم و پهلو، ران، باسن و بازو ها، رایج ترین قسمت های بدن هستند که همه تمایل دارند تا چربی اضافی آن‌ ها حذف شوند. به این روش از دست دادن چربی در نقاط هدفمند بدن، لاغری موضعی گفته می شود که با مجموعه ‌ای از اقدامات، ورزش‌ ها، تذیه مناسب و دستگاه ‌ها انجام می‌ شود.

لاغری سریع

 

لاغری با دستگاه چگونه انجام می شود؟

برای رسیدن به لاغری با استفاده از دستگاه های مختلف، اولین قدم مراجعه به پزشک و متخصص برای انتخاب مناسب ترین دستگاه متناسب با بدن شما می باشد. بعد از انجام گرفتن معاینات، کار با دستگاه مورد نظر شروع می شود. این دستگاه ها غلتک هایی دارند که با اعمال فشار های مکانیکی به بدن، جریان گردش خون را افزایش می‌ دهند.

در ادامه با مکنده های دستگاه، چربی ها را به یک بخش از بدن منتقل کرده و سپس آن ها را از بین می ‌برند. در نهایت، چربی های از بین برده شده با روش های طبیعی مانند تعریق یا ادرار از بدن دفع می ‌شوند. به همین دلیل هم اگر می‌خواهید بدانید لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی و کدام یک درد کمتری دارد، باید بگوییم که تقریبا همه دستگاه های غیر تهاجمی به شما این امکان را می ‌دهند که با کمترین درد به بهترین نتیجه برسید.

ادامه مطلب
توصیه ها پس از کاشت مو

مقایسه لاغری با دستگاه و جراحی

در خصوص مقایسه دو روش لاغری با دستگاه و لاغری با جراحی، باید گفت که دوره نقاهت جراحی، خیلی بیشتر از دستگاه می باشد. تنها چند روز بعد از استفاده از دستگاه برای لاغری می ‌توانید به راحتی به کارهای روزانه خود بپردازید. در حالیکه بعد از جراحی چاقی، باید دوره نقاهت نسبتا طولانی را بگذرانید.

جراحی لاغری، چند ساعت بطول می انجامد و می ‌توانید فرایند لاغری را در این مدت به اتمام برسانید. ولی در لاغری با دستگاه، باید چندین جلسه به پزشک مراجعه کنید تا نتیجه خوبی به دست بیاید.

این که مطمئن شوید لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی و یکی از این دو روش را انتخاب کنید، باید حتما با پزشک مشورت کنید. هر دوی این روش ها می ‌توانند باعث لاغری و تناسب انام شما شوند، اما در صورتی که توسط یک فرد متخصص در کلینیک معتبری انجام شوند.

چربی سوزی

 

مزایای لاغری سریع با دستگاه

  1. کاهش سایز
  2. تغییر شکل بدن
  3. لیفت صورت و سینه
  4. افزایش تراکم پوست
  5. عوارض جانبی بسیار کم
  6. کاهش میزان چربی بدن
  7. دوران نقاهت کوتاه یا بدون دوران نقاهت
  8. بدون بیهوشی، برش یا ایجاد زخم و جای زخم
  9. نتایج تدریجی و ایجاد فرصتی برای تصمیم‌گیری محتاطانه‌ بیمار
  10. داشتن نتایج پایدار تا زمانی که بیمار وزن خود را حفظ کند

انواع دستگاه لاغری سریع

در ادامه به انوا دستگاه های لاغری سریع و لاغری موضعی خواهیم پرداخت تا بیشتر با عملکرد و ویژگی های این دستگاه ها آشنا شوید؛

  • دستگاه لاغری هایفو اولتراشیپ

در هایفوتراپی برای لاغری، امواج را روی بافت چربی موجود در اندام مورد نظر متمرکز می ‌کنیم. امواج فراصوت بدون این که آسیبی به لایه ‌های سطحی پوست بزنند، از آن‌ ها رد شده و به بافت چربی می‌ رسند.

هایفوتراپی تنها روش درمان چاقی است که به طور همزمان می تواند با از بین بردن چربی ‌ها، پوست بدن را نیز سفت کند. این روش هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب است. بهترین متقاضیان هایفوتراپی افرادی هستند که می‌خواهند مقدار متوسطی از چربی را از بین ببرند. این روش درمانی برای از بین بردن مقادیر اندک چربی در قسمت ‌هایی که به ورزش و رژیم لاغری واکنش نشان نمی‌ دهند، جوابگو می باشد.

ادامه مطلب
کاشت ابرو طبیعی و نقش آن در زیبایی

 

لاغری سریع با دستگاه

 

  • کرایولیپولیز (Cryolipolysis)

در این روش از سرمای زیاد برای از بین بردن سلول‌ های چربی و کمک به کاهش توده‌ های چربی استفاده می‌ شود. با قرار گرفتن دستگاه پنل ‌دار یا فنجانی، بالای پوست در ناحیه‌ مورد نظر و اعمال دمای پایین، سلول ‌های چربی منجمد شده و از بین می‌ روند. چون پوست، ماهیچه و بافت‌های عصبی در دمای پایین ‌تری نسبت به چربی یخ می‌ زنند، این بافت‌ها بدون آسیب باقی می‌ مانند.

این روش لاغری، برای شکم، باسن، قسمت داخلی یا خارجی ران، کمر، بالای بازوها، زیر باسن و غبغب توصیه می ‌شود. تا ۲۵٪ کاهش چربی امکان پذیر است. عوارض جانبی شایع آن شامل تورم موقت و خفیف، بی‌حسی، قرمزی و گزگز می باشد.

  • لاغری موضعی با دستگاه RF

لیپولیز با فرکانس رادیویی، روشی است که بدون تماس فیزیکی دستگاه با بیمار، از فرکانس رادیویی برای گرم کردن چربی استفاده می‌ کند. این روش دوران نقاهت نداشته و عوارض جانبی بسیار محدودی دارد. بیمارانی که تحت درمان ناحیه‌ شکم قرار گرفته‌ اند، به طور متوسط کمتر از ۵ سانتی‌متر کاهش چربی را تجربه کرده ‌اند. البته باید توجه کنیم که همه‌ بیماران نتایج یکسانی نمی‌ گیرند.

  • دستگاه لاغری EMS

در دستگاه چربی سوز EMS از الکترود هایی استفاده می شود که به نقاط مشخصی روی عضلات بدن وصل می‌شوند و با استفاده از تکنیک‌ های مختلف سعی می ‌کند تا حرکات عضلات شما را شبیه‌ سازی کند. با استفاده از این الکترود‌ها می‌ توان به تحریک عضلات پرداخت و باعث شد که حرکات عضلات شما سریع‌تر و با قدرت بیشتری باشند. وقتی که از این دستگاه چربی سوز استفاده می ‌کنید، می‌ توانید به راحتی دراز بکشید و با اینکار به قسمت‌های مختلف بدن خود اجازه دهید تا تحت تأثیر مکانیزم دستگاه چربی سوز قرار بگیرند و حتی همزمان می‌تواند به انجام کار دیگری نیز بپردازید.

  • نور قرمز درمانی  (Ultra Slim)

یکی از جدیدترین فناوری‌ها برای کاهش چربی، درمان با نور قرمز برای کاهش حجم سلول‌ های چربی می باشد. به جای حذف یا از بین بردن سلول‌ های چربی، لیپولیز فوتونیک یا درمان نور قرمز، طول موج‌ های خاصی از نور را با استفاده از یک لامپ مخصوص از طریق پوست منتقل می ‌کند. این نور، سلول‌ های چربی منتخب را تحریک می‌ کند تا منافذ کوچکی ایجاد شده و مقداری از محتویات آن‌ ها را آزاد کنند. این روش به کوچک شدن اندازه‌ سلول‌ های چربی در قسمت های شکم، باسن یا ران کمک می ‌کند. غیر تهاجمی بوده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد. نتایج آن در عرض چند ساعت پس از درمان ظاهر شده و بدون عوارض جانبی می باشد. خانم های باردار یا افرادی که عملکرد کبد آن‌ ها کاهش یافته است، نباید تحت درمان قرار گیرند.

ادامه مطلب
راهکارهای مراقبت از پوست در فصول مختلف

لاغری سریع در تبریز,لاغری با دستگاه در تبریز

 

رژیم غذایی بعد از جلسات درمان با دستگاه لاغری

  • برای چربی سوزی بیشتر، باید پیوند های بین سلول های چربی از هم گسسته شوند تا این سلول ها بتوانند به راحتی از طریق سیستم لنفاوی از بدن خارج شوند. به همین دلیل بهتر است بعد هر جلسه درمان، ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید ولی تا ۳ روز پس از استفاده از دستگاه لاغری، فعالیت های سنگین انجام ندهید.
  • آبرسانی به پوست صورت و بدن، می ‌تواند سبب کاهش عوارض جانبی شده و به بهبود نتایج نهایی کمک شایانی کند.
  • تا ۷ روز بعد از لاغری موضعی با دستگاه، از انجام لیزر و یا اپیلاسیون در نواحی مورد نظر اجتناب کنید.
  • در صورتی که برای لایه برداری و پاکسازی پوست از لایه بردارهای شیمیایی استفاده می کنید، حداقل یک هفته پس از درمان، باید از این کار خودداری کنید.
  • حداقل تا چند روز بعد از استفاده از دستگاه های لاغری، از استعمال دخانیات و نوشیدن الکل اجتناب کنید.
  • در طول جلسات لاغری با دستگاه، به منظور پیشگیری از حساسیت ‌های پوستی، از برنزه کردن پوست و افتاب گرفتن اجتناب کنید.
  • پس از استفاده از دستگاه های لاغری، از حمام گرفتن با آب گرم، یا استفاده از سونا و رفتن به استخر خودداری کنید.
  • در صورتی که مجبور به استفاده از داروهای ضد ویروس هستید، حتما پیش از این کار با پزشک خود مشورت کنید.
  • به منظور دستیابی سریع به فرم بدنی دلخواه، طبق نظر متخصص تغذیه، از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنید.

 

انواع روش های لاغری

 

لاغری سریع با دستگاه در تبریز

در روش‌های لاغری با دستگاه، چربی ‌های بدن وادار به تجزیه و شکستن می‌ شوند. در این روش‌ ها می‌ توانید کمی تغییر سایز را در قسمت‌های مورد نظر خود تجربه کنید. اما این روش‌ها باعث کاهش وزن شما نمی‌شوند و برای حفظ نتایج، باید وزن خود را ثابت نگه دارید و با داشتن سبک زندگی سالم و رژیم غذایی متعادل، مراقب باشید که دچار اضافه‌ وزن نشوید. همچنین به دلیل اهمین بالای این کار، بهتر است تا برای لاغری سریع با دستگاه به کلینیک معتبری از جمله کلینیک دیلای واقع در تبریز مراجعه فرمایید.

برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند