کاشت ابرو و نقش آن در زیبایی

کاشت ابرو طبیعی و نقش آن در زیبایی

ابرو یکی از عنصر زیبایی در چهره بوده و نقش مهمی در زیبایی و همچنین اعتماد به نفس افراد دارد. به همین دلیل برخی افراد که ابرو های کم پشت، کم رنگ و کوتاهی دارند، تصمیم می گیرند تا از روش های مختلف کاشت ابرو طبیعی استفاده کرده و به ابروهای دلخواه خود برسند. کاشت ابرو یک عمل زیبایی محسوب می شود، به همین دلیل سوالات و دغدغه های بسیاری برای افراد پیش می آید. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به خاطر داشتن ابرو های کم پشت، احساس نسبتا بدی به چهره خود دارید، خواندن این مقاله به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

ابروی کم پشت

 

کاشت ابرو طبیعی در خانم ها و آقایان

ریزش ابروها یا کم پشت بودن ابروها، دو علت اصلی تمایل افراد به کاشت ابرو است. موهای ابرو نیز می توانند مانند موی سر، دچار ریزش شوند. امروزه افراد زیادی از جمله بازیگران، مدل ها و افراد مشهور در فضای مجازی، اقدام به کاشت ابرو طبیعی می کنند. ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و افرادی که دچار کم پشتی و ریزش ابرو هستند، متقاضیان کاشت ابرو طبیعی می باشند.

روش ‌های مختلفی برای پر کردن ابروهای خالی وجود دارد اما طبیعی بودن نتیجه و مدت زمان ماندگاری آن‌ ها بسیار اهمیت دارد. چراکه یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.

برخی خانم ها هنوز به هاشور و تاتو ابرو روی می آورند اما این روش نه تنها ابرو را به حالت طبیعی بر نمی گرداند، بلکه معایبی همچون مصنوعی بودن ظاهر ابرو، استفاده از رنگ های شیمیایی، محدود بودن مدل های ابرو، درد و خطرات جدی برای پوست دارد.

کاشت ابرو برای آقایان نیز کاربرد داشته و فقط مختص خانم ‌ها نیست. دلایل مختلفی همچون بیماری‌ های خود ایمنی، کمبود مواد مغذی، مشکلات تیروئیدی، استرس و … می‌ تواند منجر به ریزش ابروی آقایان ‌شود. از طرف دیگر روش رایج دیگری برای اصلاح ابرو در آقایان وجود ندارد، به همین دلیل کاشت ابرو برای مردان انتخاب بسیار خوبی می باشد. افرادی که دچار کم پشتی یا نازکی ابرو هستند نیز می‌ توانند از این روش بهره ببرند.

ادامه مطلب
بهترین مارک های بوتاکس در ایران

در صورتی که بعد از کاشت ابرو طبیعی، مراقبت های بعد از عمل زیبایی را به درستی انجام دهید و سهل انگاری نکنید می توانید از مزیت های زیبایی شناسی کاشت ابرو برای همه عمر استفاده کنید.

کاشت ابرو در آقایان

 

مزایای کاشت ابرو

کاشت ابرو طبیعی، نقش زیادی بر ترمیم ظاهر ابرو و زیبایی چهره دارد. در واقع با استفاده از این روش می توان برای برطرف کردن همه مشکلات ظاهری ابرو و همچنین حالت ابرو اقدام کرد. از مزایای مهم کاشت ابرو می توان به تقویت و ترمیم ابروهای نازک، حل مشکلات ابروهای آسیب دیده و افزایش زیبایی چهره اشاره کرد؛

 

تقویت و ترمیم ابروهای نازک

افراد با ابرو های بسیار نازک و کم رنگ می توانند با این روش باعث افزایش ضخامت، پرپشتی و تیرگی ابروهای خود شوند.

حل مشکلات ابروهای آسیب دیده

ابروهایی که به دلایل مختلفی مانند بیماری، صدمه یا پرتو درمانی آسیب دیده‌ اند، می ‌توانند با کاشت ابرو بهبود یافته و شکل و حالت طبیعی خود را بازیابند.

افزایش زیبایی چهره

کاشت ابرو می ‌تواند ظاهر کلی چهره را بهبود بخشیده و زیبایی را افزایش دهد. ابروهای پر و مرتب نقش مهمی در تعادل صورت و زیبایی چهره دارند. همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس فرد نسبت به چهره خود شود.

کاشت ابروی طبیعی

 

از دیگر مزایای کاشت ابرو می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به استفاده از لوازم آرایش مانند مداد ابرو
  • طبیعی بودن نتیجه کار
  • تراکم بالا
  • انتخاب مدل کاشت ابرو متناسب با چهره و سلیقه فرد
  • دائمی بودن

ویژگی های کاشت ابروی طبیعی

از مهم ترین ویژگی های ابرو، جهت رشد موی ابرو می باشد. ابرو از سه بخش سر، تنه و دم تشکیل شده که در هر قسمت از این بخش ها، جهت رشد مو متفاوت می باشد. هنگام کاشت ابرو، پزشک بر اساس جهت قرارگیری مو در این نواحی، اقدام به کاشت ابرو می‌کند.

ادامه مطلب
درمان افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی

از دیگر ویژگی های ابرو، زاویه رشد موی ابرو می باشد. زاویه قرارگیری و رشد موی ابرو متفاوت با زاویه صورت بوده و بر روی صورت می خوابد. بنابراین بهترین نوع مو برای پیوند زدن به ابرو، موهای پشت گوش می باشد. چراکه زاویه آن ها با زاویه ابرو مطابقت دارد. علاوه بر این، پزشک متخصص به هنگام کاشت ابرو، فولیکول های مو را با زاویه نسبت به پوست خواهد کاشت تا ظاهری طبیعی داشته باشد.

مزایای کاشت ابرو

 

روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو، عملی کوتاه و نتیجه بخش می باشد اما انجام صحیح آن به تجربه و مهارت بالای پزشک بستگی دارد. روش های متعددی برای این کار وجود دارد که هر یک ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را دارد. پر کاربردترین و پرطرفدار ترین روش های کاشت ابرو شامل FUG و FUE می باشد. فارغ از نوع و روش انجام آن، کاشت ابرو اگر به درستی انجام شود، نتیجه مطلوب و شگفت انگیزی خواهد داشت. در ادامه به بررسی انواع روش های کاشت ابرو می پردازیم؛

کاشت ابرو به روش FUE

روش FUE جدیدترین روش کاشت ابرو می باشد که در آن، همه فولیکول ‌های مو به کمک پانچ یا دستگاه مخصوص از ناحیه اهدا کننده مثل پشت سر برداشت می ‌شوند. موهای اهدا شونده حتما باید از قسمتی از سر که بیشترین شباهت را به موهای ابرو دارند، برداشته شود. این روش یکی از غیر تهاجمی ترین روش های کاشت ابرو می باشد که برای جمع آوری گرافت های مو نیاز به برش پوست سر ندارد. برخی از افراد معتقدند که FUE بهترین روش کاشت ابرو است. چراکه بیمار در این عمل دردی احساس نمی کند و جای زخم روی پوست باقی نمی ماند و به دلیل دقت بالا و نتایج طبیعی، بسیار محبوب است. با این روش شما می توانید نتیجه نهایی کاشت ابرو را سریع تر از آنچه فکر می کنید، ببینید.

ادامه مطلب
همه آنچه باید در مورد تزریق ژل و فیلر بدانید

روش های کاشت ابرو

 

کاشت ابرو به روش FUT

در این روش، مویی که از مناطق دیگر سر جمع‌ آوری شده، در قسمت های خالی ابروها کاشته می‌شود. این روش معمولا برای افرادی استفاده می‌شود که ابروهای نازک، ضعیف و ناقص دارند. در این روش، جراح موهایی را که از بالای گوش گرفته است، همراه با فولیکول ‌های آن به ناحیه ابرو منتقل می‌کند. این کار باعث می‌شود تا موهای جدید در ابروها قابلیت رشد داشته باشند. در این روش معمولا از بیهوشی کامل استفاده می‌شود و پزشک برش‌ های کوچک در محل ‌های اهداکننده فولیکول و همچنین در محل‌ های پیوند در ابروها ایجاد می‌کند. کل عمل حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد. این روش سرعت بیشتری نسبت به  روش FUE دارد، اما جای زخم بزرگتری داشته و دوره ریکاوری آن نیز طولانی‌تر است.

مشاوره : در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید

مشاور: ۰۹۳۸۵۵۶۲۲۰۵                                                     تلفن کلینیک: ۰۴۱۳۴۷۷۰۴۱۷


برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند