تزریق فیلر لب در تبریز

تزریق فیلر لب در تبریز

امروزه با وجود فضای مجازی، معیار های زیبایی تغییر کرده و موارد جدیدی به آن اضافه شده است. یکی از این موارد که تاثیری بسیار زیادی بر روی زیبایی افراد می گذارند، لب ها می باشد. فرم و حجم لب‌ها می‌تواند نقش چشمگیری در جذابیت چهره فرد داشته باشد. این روزها لب ‌های حجیم، جزو معیارهای زیبایی محسوب می‌ شود و افراد تمایل زیادی به تزریق فیلر لب پیدا کرده اند. فیلر می ‌تواند در ساختن لب‌هایی خوش فرم و زیبا بسیار کارآمد باشد.
اما فیلر لب چیست و آیا برای همه افراد روش مثبتی است؟ فیلر لب چه مزایایی دارد؟ قیمت فیلر لب در تبریز چقدر است؟ فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟ نحوه تزریق فیلر چگونه است؟ و سوالات دیگری که برای افراد هنگامی که درصدد استفاده از فیلر هستند، پیش می آید.

ما قصد داریم تا در این مقاله به سوالات شما پاسخ دهیم و اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

فیلر لب,فیلر لب در تبریز,تزریق فیلر لب در تبریز,

فیلر لب چیست و از چه موادی ساخته شده است؟

فیلر لب ماده ای است که با تزریق باعث حجیم‌ تر و برجسته تر شدن لب‌ ها می‌ شوند. همچنین باعث اصلاح فرم لب ها نیز می شوند. در این روش از مواد مختلفی از جمله کلاژن و چربی استفاده می‌شوند اما محبوب‌ترین آن ها اسید هیالورونیک می باشد.

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است و در حالت عادی در بدن نیز وجود دارد، به همین دلیل روش بی خطری بوده و عوارض جانبی بسیار کمی دارد. این ماده هیدروفیل یا آب دوست بوده و باعث جذب آب به سمت بافت و درنتیجه برجسته و حجیم شدن لب ها می ‌شود.

اگر فیلر مستقیما به لب تزریق شود، لب‌ها ظاهری حجیم ‌تر خواهند داشت و در صورتی که به مرزهای لب تزریق شود، باعث لیفت لب‌ها می ‌شود.

Lip-filler-injection ,فیلر لب,فیلر لب در تبریز,تزریق فیلر لب در تبریز,

فیلر لب برای چه کسانی لازم است؟

به طور کلی افرادی که دارای شرایط زیر هستند، می‌ توانند کاندید های مناسبی برای تزریق فیلر لب باشند؛

  1. افرادی که لب‌ های کم حجمی دارند.
  2. افرادی که لب ‌های نامتقارنی دارند.
  3. افرادی که عفونت دهانی و تبخال ندارند.
  4. افرادی که فرم لب های خود را از دست داده اند.
  5. افرادی که در هنگام خندیدن لثه‌هایشان نمایان می شوند.
  6. افرادی که با افزایش سن، لب هایشان نازک تر و کوچک تر می شود.
  7. افرادی که پوستشان شل شده و لب هایشان به داخل دهان بازگشته است.
ادامه مطلب
آیا مزوتراپی مو بعد از کاشت مو مفید است؟

تزریق ژل لب,فیلر لب,فیلر لب در تبریز,تزریق فیلر لب در تبریز,

نحوه تزریق فیلر به لب چگونه است؟

ابتدا پزشک معالج با معاینه و بررسی چهره و پوست شما، بهترین تکنیک، مقدار تزریق مناسب برای شما و نواحی که نیاز به تزریق دارند را مشخص می کند.

در ادامه پزشک بی حس کننده موضعی (حاوی لیدوکائین، بنزوکائین و تتراکائین) را روی لب‌های شما قرار می ‌دهد. بعد از دقایقی این بی حس کننده عمل کرده و شما در طول تزریق دردی را احساس نخواهید کرد.

بعد از بی حس شدن، پزشک با استفاده از سوزن، فیلر را به لب ‌های شما تزریق می ‌کند. معمولا از حاشیه لب برای تزریق شروع کرده، سپس انحنای میانی لب بالا و کمان‌ های دهانی را فرم می ‌دهد. بعد از برجسته شدن حاشیه، داخل لب را نیز حجم می ‌دهند. این روش به فیلر روسی لب معروف بوده و طرفداران بسیاری دارد. در طول کار پزشک از کیسه یخ استفاده می ‌کند تا جلوی خونریزی یا تورم و کبودی را بگیرد.

lip injection,فیلر لب,فیلر لب در تبریز,تزریق فیلر لب در تبریز,

مزایای تزریق فیلر لب

استفاده از فیلر لب مزایای زیادی نسبت به سایر روش‌ها از جمله چربی و کلاژن دارد. مهم‌ترین آن این است که هیالورویک اسید عوارض جانبی خیلی کمتری نسبت به مواد دیگر داشته و کنترل پزشک بر میزان تزریق آن نیز بسیار بیشتر بوده و در نتیجه تزریق دقیق‌تر خواهد بود. همچنین تزریق فیلر می ‌تواند در چند مرحله انجام شود تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد. عوارض ظاهری فیلر به راحتی قابل رفع است.

در صورت ایجاد هرگونه برآمدگی و ناهمواری، به مرور این برآمدگی‌ها با حرکات لب از بین خواهند رفت. همچنین ماندگاری فیلر لب کوتاه مدت بوده و در صورتی که فرد از نتیجه ناراضی باشد، بعد از چند ماه لب‌ها به فرم اولیه بازخواهند گشت. حتی پس از تزریق اولیه می‌ تواند ظاهر لب‌ها را بررسی کرده و با پزشک خود مشورت کند تا در صورت نیاز، برای ایجاد حس رضایت لازم، اصلاحات جزئی بر روی لب‌ها انجام شود.

ادامه مطلب
میکرونیدلینگ صورت چیست؟

کبودی و تورم کمی در تزریق فیلر دیده می‌شود که در زمان کمی نیز بهبود می یابد.

با این روش جای زخم بر روی صورت یا لب باقی نمانده و فرد بعد از چند دقیقه می‌تواند به فعالیت ‌های روزمره خود ادامه دهد و نیازی به دوره نقاهت نیست.

به دلیل وجود داشتن هیالورونیک اسید در بدن، احتمال واکنش ‌های آلرژیک نیز بسیار پایین می باشد.

ژل لب,فیلر لب,فیلر لب در تبریز,تزریق فیلر لب در تبریز,

انواع روش های تزریق فیلر لب

تکنیک ‌ها و روش های مختلفی برای تزریق فیلر لب وجود دارد. تمامی این تکنیک‌ها با هدف ایجاد ظاهری جذاب، طبیعی و متناسب با صورت هر فرد، تحت نظر دکتر متخصص و حرفه‌ای انجام می شود. از محبوب ترین این روش ها می توان به مدل روسی، کلاسیک یا طبیعی، عروسکی، قلوه ای، چاکدار، باربی و … اشاره کرد.

بهترین برندهای فیلر لب

برند های مختلف فیلر لب وجود دارد که در ادامه به معروف ترین و بهترین آن ها خواهیم پرداخت؛

فیلر برند پرفکتا

فیلر لب پرفکتا که ساخت کشور فرانسه می باشد، یکی از ایمن ترین فیلر لب های موجود در بازار بوده و بر پایه اسید هیالورونیک ساخته می شود. از فیلر پرفکتا برای آبرسانی و جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک ها و حجم دهی استفاده می شود.

تزریق فیلرلب,فیلر لب,فیلر لب در تبریز,تزریق فیلر لب در تبریز,

فیلر برند رستیلن

از دیگر پرکننده های پوستی با پایه هیالورنیک، رستیلن می باشد. از برند رستیلن برای از بین بردن چین و چروک های صورت و همچنین حجم دهی به لب ها استفاده می شود.

فیلر برند نیوویا

این فیلر ساخت کشور ایتالیا بوده و در کشور ما نیز از این فیلر برای حجم دهی به لب ها استفاده می شود.

فیلر برند دنبی رپلنژن

فیلر رپلنژن محصول جذاب کشور کره جنوبی بوده که از آن برای حجیم و برجسته کردن لب ها، اصلاح کانتور لب، پرکردن چین و چروک عمیق، گونه فرو رفته و افتادگی پوست استفاده می شود.

از مزایای فیلر دنبی رپلنژن می توان به درمان دقیق، کیفیت عالی، مدت زمان ماندگاری طولانی بین ۱۲ تا ۱۸ ماه، ایمن و بدون ضرر بودن آن اشاره کرد.

این فیلر به عنوان یکی از مرغوب ترین ژل ‌های موجود در بازار مطرح شده و شما می توانید از این برند فیلر لب، در کلینیک زیبایی دیلای نیز استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه در چهره و پوست خود برسید. برای تزریق فیلر لب در تبریز و دیگر خدمات، می توانید به سایت مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب
جزئیات کاشت مو برای افراد دیابتی

lip filler,فیلر لب,فیلر لب در تبریز,تزریق فیلر لب در تبریز,

دوره نقاهت فیلر لب چقدر است؟

مدت زمان نقاهت بعد از تزریق ژل به لب به طور کلی متناسب با ویژگی های هر فرد و نحوه واکنش بدن به تزریق متفاوت است. ممکن است که شما ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از تزریق، کمی درد، کبودی یا ورم داشته باشید. اگر می‌خواهید این کار را برای یک مهمانی یا جشن انجام دهید، بهتر است تزریق ژل را حداقل یک ماه قبل انجام دهید تا دوره‌ نقاهت شما تمام شده، فیلر کاملا جذب شده و فرم لب‌هایتان به خوبی ترمیم شوند.

بیشتر پزشکان پس از تزریق فیلر لب، به بیماران خود توصیه می کنند تا از فعالیت های فیزیکی شدید، آرایشگاه، و حمام های گرم در ایام اولیه پس از تزریق خودداری کنند. همچنین، ممکن است پزشک شما از شما بخواهد تا به مدت خاصی از آرایش یا مصرف برخی مواد خاص اجتناب کنید.

فیلر لب,فیلر لب در تبریز,تزریق فیلر لب در تبریز,

قیمت تزریق فیلر لب در تبریز

قیمت تزریق فیلر لب در تبریز به عوامل مختلفی از جمله برندو کشور سازنده فیلر، مقدار فیلر مورد نیاز برای تزریق، ماندگاری و دوام ژل و دستمزد پزشک متخصص دارد.

تزریق فیلر لب در تبریز

تزریق فیلر لب به دلیل حساسیت و دقت بالایی که لازم دارد، باید توسط متخصص ماهر انجام شود تا از هرگونه عارضه و مشکل بعدی جلوگیری شود. بنابراین باید در انتخاب مرکز مناسب بسیار دقت کنید. یکی از بهترین مراکز در تبریز، کلنیک زیبایی دیلای می باشد که تزریق فیلر توسط متخصصان با تجربه انجام می شود.

برچسب ها: بدون برچسب

یک پاسخ

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند