آیا مزوتراپی مو بعد از کاشت مو مفید است؟

آیا مزوتراپی مو بعد از کاشت مو مفید است؟

مزوتراپی برای مراقبت و جلوگیری از ریزش مو در افرادی که موهای خوبی دارند استفاده می شود و رشد مو را تحریک کرده و فولیکول هایی را که وارد فاز استراحت چرخه رشد مو شده اند را  در این افراد فعال می کند. در نتیجه ریزش مو به تعویق می‌افتد، مرحله فعال رشد طولانی می‌ شود و مو انعطاف‌ پذیرتر و براق ‌تر می‌شود. همچنین از سفید شدن زودرس موها جلوگیری می کند.

از طرفی روش مزوتراپی برای تقویت فاز فعال رشد مو، بهبود ساختار مو، از بین بردن موهای خاکستری، افزایش ترشح چربی های طبیعی که از غدد چربی پوست سر ترشح می شوند, مفید است. و در بیمارانی که موهای آسیب دیده یا ریزش مو دارند، عضلات حمایت کننده مو را تقویت می کند. در نتیجه موها سلامت خود را به دست می آورند.

به طور مشابه، این روش را می توان پس از انجام عمل جراحی کاشت مو برای تقویت سلامت کلی فولیکول های موی تازه کاشته شده استفاده کرد تا بهترین نتیجه را از نظر ظاهری به شما بدهد.

مراقبت های پس از کاشت مو و داروهای مورد استفاده پس از کاشت مو بدون شک مهم ترین جنبه هایی است که باید در مورد یک نتیجه خوب کاشت مو در نظر گرفت. برخی از داروها باید به عنوان احتیاط یا برای کاهش احتمال عوارض جانبی استفاده شوند. نتیجه موفقیت آمیز زمانی حاصل می شود که روش کاشت مو انتخاب شده برای مشتری با داروهای رشد مو پس از عمل ترکیب شود.

تسریع کاشت مو به روش مزوتراپی مو,مزوتراپی مو

تسریع کاشت مو به روش مزوتراپی مو

اگر می خواهید رشد مو را پس از کاشت مو تسریع کنید، ممکن است از روش مزوتراپی مو برای تشویق رشد استفاده کنید. مزوتراپی با بهبود گردش خون و رساندن مکمل ویتامین به پوست سر، رشد مجدد را تحریک می کند. تعادل هورمونی در پوست سر بازیابی می شود و تأثیر هورمون های DHT که باعث ریزش مو می شوند از بین می رود، به دلیل این درمان که در آن دارو مستقیماً روی پوست تجویز می شود.

ادامه مطلب
انواع چروک پوست صورت

ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و آنزیم های مورد نیاز برای فولیکول های مو و رشد مو در این روش با یک سوزن ظریف به پوست سر تزریق می شوند. متابولیسم در ناحیه تحریک می شود و در نتیجه بافت فعال می شود. ضخامت و تعداد موها بعد از مزوتراپی افزایش می یابد و ریزش مو کاهش می یابد.

بنابراین می توان گفت مزوتراپی مو به عنوان یک درمان محافظتی و تقویتی پس از کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد. این روش برای مردان و زنان در هر سنی مناسب است. ناحیه اعمال ممکن است کمی قرمزی و سوزش را تجربه کند. با این حال، این یک عارضه جانبی عمده نیست.

به طور خلاصه تمام مواردی که تاکنون گفته شده است، می توان نتیجه گرفت که مزوتراپی مو درمانی است که شامل تزریق داروها، ویتامین ها و مواد مغذی به پوست سر به روش های مختلف است.

در این روش داروهای تزریقی با استفاده از یک سوزن ریز که فولیکول های مو در آن قرار دارند در عمق یک میلی متری به پوست سر تزریق می شود. این روش کاملا بدون درد است. به این ترتیب عمل پوست سر به عنوان مانعی برای رشد مو برطرف شده و مقدار مناسبی از داروهای رشد مو دقیقاً در محل مورد نیاز تزریق می شود. تزریق مزوتراپی حدود ۴۰ دقیقه طول می کشد. از سوی دیگر، مزوتراپی مو اثرات سریع و موثری در درمان ریزش مو دارد زیرا داروها مستقیماً در ریشه مو و دقیقاً در صورت نیاز تزریق می شوند.

در واقع، هیچ درمان دیگری نمی تواند مقدار دقیق مواد شیمیایی و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد مو را تامین کند. در نتیجه مزوتراپی برای درمان انواع مشکلات مو استفاده می شود. ترکیب دارویی که در مزوتراپی تزریق می شود برای هر بیمار بر اساس وضعیت سلامت عمومی بیمار و نوع بیماری که باعث ریزش مو شده است تعیین می شود.

ادامه مطلب
جوانسازی پوست با یک جلسه هایفوتراپی

زمان مناس مزوتراپی برای موهای کاشت شده

دقیقا بعد از عمل جراحی شما می توانید این کار را انجام دهید. مزوتراپی با بهبود گردش خون و رساندن مکمل ویتامین به پوست سر، رشد مجدد را تحریک می کند. ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و آنزیم های مورد نیاز برای فولیکول های مو و رشد مو در این روش با یک سوزن ظریف به پوست سر تزریق می شود. متابولیسم در این ناحیه افزایش می یابد و در نتیجه بافت ها فعال می شوند. ضخامت و کمیت مو بعد از مزوتراپی افزایش می یابد و ریزش مو کاهش می یابد. به طور خلاصه، بهتر است جلسات مزوتراپی را در اسرع وقت شروع کنید. برای بهترین تصمیم، با کلینیک دیلای همراه شوید و به این روند ایمان داشته باشید، ارزشش را دارد.

زمان مناس مزوتراپی برای موهای کاشت شده,مزوتراپی مو

مزوتراپی قبل و بعد از کاشت مو

مزوتراپی قبل از کاشت مو در محافظت از موهای موجود، ضخیم شدن تارهای مو، داشتن موهای درخشان و براق و جلوگیری از مشکلات ریزش مو موثر است.

پس از کاشت مو ، مزوتراپی تشکیل رگ جدید را تسریع می کند و فاکتورهای رشد گرافت های موی کاشته شده را تامین می کند و آنها را تحریک می کند. این یک روش سودمند برای کمک به بازیابی سریع موها پس از ریزش شوک است. به لطف مواد معدنی و اسیدهای آمینه موجود در آن، تأثیر مثبتی بر ضخامت و بافت مو دارد.

مزوتراپی چگونه اعمال می شود؟,مزوتراپی مو

مزوتراپی چگونه اعمال می شود؟

مزوتراپی با تزریق به نواحی آسیب دیده اعمال می شود. قبل از تزریق از بی حسی موضعی در محل استفاده می شود. پزشک مقدار مخلوط را برای هر تزریق تعیین می کند و تنها پس از آن مزوتراپی زیر پوست تزریق می شود.

ادامه مطلب
معرفی انواع روش‌ های متداول کاشت مو

آیا در طول عمل مزوتراپی احساس درد می کنم؟

قبل از عمل، با استفاده از مسکن و کرم بی حس کننده روی پوست، حداکثر راحتی را برای بیمار فراهم می کند. با این حال، بیمار ممکن است مقدار کمی درد و درد را با توجه به آستانه درد خود احساس کند. نوک سوزن های مورد استفاده برای مزوتراپی مختصر هستند

اثر و فواید مزوتراپی بر روی مو:

  • در محافظت از موهای موجود مفید است.
  • مزوتراپی بسیار مفیدتر از روش های موضعی مراقبت از مو است.
  • هنگامی که در برابر مشکل شوره سر استفاده شود، نتایج موفقیت آمیزی به دست می آید.
  • به حفظ رنگ مو و جلوگیری و یا به تاخیر انداختن سفید شدن مو کمک می کند.
  • به موها درخشندگی، شادابی و حجم می بخشد.
  • طول عمر مو را افزایش می دهد.
  • برای پرپشت شدن و تقویت تارهای مو مفید است.

عوارض مزوتراپی

مزوتراپی عوارض جانبی شدیدی ندارد. خیلی بندرت خارش ناشی از آدم و واکنش های آلرژیک دیده می شود.

دفعات انجام مزوتراپی: کلینیک دیلای  انجام مزوتراپی مو را به مدت ۸ تا ۱۲ ماه در تعداد جلساتی که پزشک مناسب می داند، از ماه اول پس از کاشت مو و با فاصله یک ماه، بسته به داروهای مورد استفاده در این روش، مفید می باشد. همچنین تعداد دفعات استفاده از فردی به فرد دیگر متفاوت است. هنگامی که در کلینیک مناسب توسط پزشکان مجرب و حرفه ای اعمال شود، نتایج موفقیت آمیزی از درمان حاصل می شود.

مشاوره : در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مشاور: ۰۹۳۸۵۵۶۲۲۰۵                                                     تلفن کلینیک: ۰۴۱۳۴۷۷۰۴۱۷


برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند