بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا کدام روش هست؟ یکی از مهمترین سوالات متقاضیان کاشت مو از متخصصین پوست و موی مرکز کاشت مو است. به همین دلیل در این مقاله سعی در ارائه پاسخ کامل و دقیق این سوال مهم را داریم.

همه چیز درباره کاشت مو FUE

با کاشت مو FUE، هر واحد فولیکولی از پوست سر شما از ناحیه اهداکننده استخراج می‌شود. پزشکان کلینیک دیلای  موهای برداشت شده را از قسمت‌های مختلف ناحیه اهداکننده انتخاب می‌کند، بنابراین نازک شدن قابل توجهی وجود ندارد. این فولیکول‌ها برای کاشت آماده می‌شوند و سپس به مناطقی از پوست سر شما که موهای نازک یا طاسی دارند پیوند داده می‌شوند. بیماران باید ناحیه ای از پوست سر را که فولیکول های مو اهداکننده را دریافت می کند، تراشیده کنند.این روش جای زخم قابل مشاهده ای بر جای نمی گذارد و برای بیمارانی که مدل موهای کوتاه تری می پوشند یا ممکن است بخواهند بپوشند ایده آل است. شما می توانید انتظار کمی قرمزی و درد داشته باشید، اما به طور کلی بیماران پس از درمان درد بسیار کمی را گزارش می کنند.

تکنیک اف ای تی (FIT)

همه چیز درباره کاشت مو FUT

برخلاف کاشت مو FUE، با FUT، جراح یک نوار خطی از پوست سر شما را از ناحیه اهداکننده برمی‌دارد. سپس نوار به بخش هایی تقسیم می شود و برای کاشت در نواحی نازک یا طاسی آماده می شود. با FUT، نیازی به تراشیدن ناحیه اهداکننده نیست، اما بیماران یک اسکار طولانی در سر خود دارند. به این دلایل، FUT گاهی اوقات برای بیمارانی با موهای بلندتر (که می تواند جای زخم را بپوشاند) و کسانی که نمی خواهند تغییر شدید در ظاهرشان ایجاد شود، ترجیح داده می شود.

ادامه مطلب
انواع چروک پوست صورت

تکنیک اف یو تی (FUT)

بهترین روش کاشت مو

در نهایت، بهترین روش کاشت مو، روشی است که بهترین کار را برای رفع نیازهای شما دارد . هم FUE و هم FUT می توانند خط موی شما را بهبود بخشند و موهای پرتر را به شما هدیه دهند، اما روش FUE مزایای مشخصی دارد.

به دلیل مزایای کاشت مو FUE ، پزشکان  و متخصصان کلینیک دیلای از روش FUE برای کمک به مشتریان خود برای ترمیم موهای خود استفاده می کنند. اکثر افرادی که موهای نازک دارند، کاندیدای مناسبی برای کاشت مو به روش FUE هستند، اما شما باید موهای اهداکننده کافی برای استفاده داشته باشید. بسته به اهداف و نیازهای شما، پزشکان کلینیک دیلای ممکن است روش های درمانی را ترکیب کند تا بهترین نتایج ممکن را به شما بدهد.

مزایای کاشت مو FUE

اگر کاندیدای کاشت مو FUE هستید، به برخی از مزایای این روش ترمیم مو نگاهی بیندازید:

  • نتایج بی‌نظیر : از آنجایی که فولیکول‌های مو استخراج و بررسی می‌شوند، فقط پیوندهای فولیکولی سالم قرار می‌گیرند که نتایج عالی و خط موی برجسته‌تر یا سر پرتر به شما می‌دهد.
  • کمترین جای زخم : بر خلاف پیوند FUT که نوارها را از پوست سر حذف می‌کند، اسکارهای FUE ریز هستند و در اطراف پوست سر پخش می‌شوند و تشخیص آنها را بدون بررسی دقیق دشوار می‌کند – حتی برای بیمارانی که مدل موی کوتاه را ترجیح می‌دهند.
  • بهبودی سریع : از آنجایی که فرآیند FUE شامل پیوند پوست یا بخیه نمی شود، می توانید در عرض چند روز به فعالیت های عادی خود بازگردید. و از آنجایی که روش پیوند FUE کم تهاجمی است، پس از درمان درد زیادی را تجربه نخواهید کرد.
ادامه مطلب
معجزه سالیسیلیک اسید برای پوست شما

موهای شما دقیقاً همانطور که از ناحیه اهداکننده رشد کرده است رشد می کند و به خوبی به خط مو می رسد.  موهای کاشته شده نمی داند که شما آنها را جابجا کرده اید.  تقریباً یک سال طول می کشد تا موهای شما به طور کامل رشد کند و موفقیت پیوند اندازه گیری شود. این به این دلیل است که موهای کاشته شده معمولاً پس از چند ماه، قبل از رشد مجدد از سایت میزبان جدید، کاملاً می ریزند. این طبیعی است، اما به این معنی است که گیرندگان پیوند باید بین شش تا ۱۲ ماه به این روش اعتماد کنند بدون اینکه از نتایج آن لذت ببرند.

انتخاب روش مناسب کاشت مو

پیشبینی ها در مورد کاشت مو FUE

پیوند موی سلول های بنیادی در حال انجام مطالعات بالینی است و بر اساس پیشرفت تحقیقات خود مشکوک است که تا سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ در بریتانیا و ژاپن در دسترس خواهد بود.  ایالات متحده آزمایشات بالینی در حال انجام بود، اما در حال حاضر نه . بنابراین، آنها باید ابتدا مطالعات بالینی را از سر بگیرند تا بتوانند به سمت در دسترس بودن مصرف کننده پیشرفت کنند.

این روش به روش‌های مختلفی آزمایش می‌شود، اما وجه مشترک بین همه روش‌ها را بیان می‌کند:

«بافت توسط جراح مو از بیمار گرفته می‌شود، و بهترین سلول‌های انتخابی سپس خارج از محل، استخراج می‌شوند.  سلول‌ها از ساختار اولیه مو تکثیر یا استفاده می‌شوند و به جراح بازگردانده می‌شوند و جراح آنها را به بیمار تزریق یا کاشت می‌کند. پس از ۶ تا ۱۲ ماه، موهای جدید قابل مشاهده است.

ادامه مطلب
اثر استرس بر ریزش مو

مطالعات دیگر در حال آزمایش پیوند با استفاده از “سلول های آلوژنیک” با استفاده از سلول های اهدا کننده متفاوت از گیرنده است.  پیشرفت ثابتی در این عرصه نیز در حال انجام است. اگرچه فقط در موارد خاص مطلوب است، زیرا فردی که موهای قرمز مجعد دارد احتمالاً از کسی که موهای قهوه ای صاف دارد نمی خواهد کاشت مو انجام دهد.

اما تا زمانی که سلول‌های بنیادی از آزمایش‌های بالینی خارج نشوند  و تا زمانی که نتایج مؤثری را ایجاد کنند،  FUE استاندارد طلایی مصرف‌کننده باقی می‌ماند. آیا آماده اید تا در مورد بهترین روش کاشت مو برای شما بیشتر بدانید؟ با ما تماس بگیرید و یک قرار ملاقات آنلاین یا تلفنی با کارشناسان ترمیم موی دیلای تعیین کنید.

مشاوره : در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید

مشاور: ۰۹۳۸۵۵۶۲۲۰۵                                                     تلفن کلینیک: ۰۴۱۳۴۷۷۰۴۱۷


 

برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند