بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟

توصیه های بعد تزریق ژل | بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟

بسیاری از مردم از ما می پرسند که چگونه می توانند کبودی و تورم ناشی از درمان های تزریقی را به حداقل برسانند. اول از همه، درک این نکته مهم است که حتی بهترین انژکتورها در کشور گاهی اوقات هنگام استفاده از مواد تزریقی می توانند باعث کبودی، لکه قرمز یا برآمدگی موقت بیمار شوند.
نواحی اطراف چشم ها و لب ها به ویژه آسیب پذیر هستند زیرا رگ های خونی بیشتری در آنجا وجود دارد. همچنین، برخی از افراد راحت‌تر کبود میشوند و بهبودی برای آنها بیشتر طول می‌کشد. با این حال، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بعد از تزریق برای داشتن کبودی کمتر انجام دهید. به طور مثال مواردی مانند: بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟ داروها یا غذاها و نوشیدنی هایی که کبودی را کمتر می کند. در ادامه به توصیه های بعد تزریق ژل به صورت مفصل اشاره خواهیم کرد …

نکته هایی در هنگام درمان,بعد از تزریق ژل لب چکار کنیم

نکته هایی در هنگام درمان

 در اینجا چند نکته پیش از درمان وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا زمان استراحت را به حداقل برسانید، کبودی و تورم را کاهش دهید و سریع تر بهبود پیدا کنید.

بهتر است دو هفته قبل از عمل، مصرف هرگونه داروی ضد التهاب غیر استروئیدی یا رقیق کننده خون را متوقف کنید، مگر اینکه از نظر پزشکی ضروری باشد. این به این دلیل است که این نوع دارو خون را رقیق می کند و لخته شدن خون را کاهش می دهد که احتمال کبودی بعد از عمل را افزایش می دهد. همیشه باید قبل از قطع این نوع دارو از پزشک خود مشورت بگیرید.

همچنین باید از مصرف مکمل‌های طبیعی که تأثیر یکسانی روی خون دارند خودداری کنید و این شامل مواردی است که ممکن است به آن فکر نکرده باشید، مانند مکمل‌های روغن ماهی، امگا ۳، جینکو بیلوبا، ویتامین E، سیر و جینسینگ.

ادامه مطلب
آیا مزوتراپی مو برای ریزش ارثی موثر است؟

آیا می توانید بعد از پرکننده لب غذا بخورید؟,بعد از تزریق ژل لب چکار کنیم

اول از همه، آیا می توانید بعد از پرکننده لب غذا بخورید؟

اینکه بعد از بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟ سوالی است که پاسخ داده میشود اما کلینیک دیلای توصیه میکند که هر عامل بی‌حس‌کننده قبل از غذا خوردن کاملاً از بین رفته باشد تا از گاز گرفتن تصادفی لب ها جلوگیری شود . همچنین توصیه می کنیم در ۲۴ ساعت اول پس از درمان از مصرف غذاهای بیش از حد جویدنی یا ترد خودداری کنید. به این ترتیب کمتر احتمال دارد با ایجاد اختلال در محل های تزریق، روند بهبودی را قطع کنید.

بعد از پرکننده لب چه غذاهایی مصرف کنیم؟,بعد از تزریق ژل لب چکار کنیم

بعد از پرکننده لب چه غذاهایی مصرف کنیم؟

برای پاسخ به سوال بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟ اینگونه می توان گفت ، به محض اینکه کرم بی‌حس‌کننده‌تان از بین رفت، می‌توانید در بیشتر موارد مانند معمول غذا بخورید. با این حال، چند استثناء توصیه شده در زیر وجود دارد، اجتناب از این موارد به لب های جدید شما بهترین شانس را برای بهبودی مناسب با حداقل عوارض جانبی مانند کبودی می دهد.

بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم: به الکل نه بگویید,بعد از تزریق ژل لب چکار کنیم

توصیه های بعد تزریق ژل : چی بخوریم: به الکل نه بگویید

بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟ قطعا مصرف الکل چه بعد و یا قبل از تزریق ژل درست نیست. الکل همچنین به عنوان رقیق کننده خون عمل می کند، بنابراین تا چندین روز بعد از تزریق ژل لب از مصرف الکل خودداری کنید. زیرا باید خونریزی، کبودی و تورم کمتری بعد از درمان داشته باشید.

بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم : کافئین را قطع کنید,بعد از تزریق ژل لب چکار کنیم

بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم : کافئین را قطع کنید

از مصرف کافئین به مدت ۲۴ ساعت بعد از عمل خودداری کنید و از سایر غذاها یا نوشیدنی هایی که سبب کم آبی بدن میشوند، اجتناب کنید، زیرا این امر می تواند روند بهبودی را کند می کند.

ادامه مطلب
لیزر موی زائد آقایان

بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم: نمک را قطع کنید,بعد از تزریق ژل لب چکار کنیم

بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم: نمک را قطع کنید

این ایده خوبی است که مصرف نمک خود را برای چند روز بعد از تزریق لب را کاهش دهید، به خصوص اگر از پرکننده های پوستی استفاده می کنید. فیلرهای تزریقی حاوی اسید هیالورونیک است که به آب متصل می شود، بنابراین کاهش مصرف غذاهای نمکی می تواند به کاهش ظاهر تورم بعد از عمل کمک کند.

مراقبت های بعدی تزریق لب,بعد از تزریق ژل لب چکار کنیم

توصیه های دیگر بعد تزریق ژل

ما همیشه در کلینیک دیلای مراقبت های بعدی را به مشتری خواهیم گفت مثلا مواردی مانند بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم. این نه تنها برای سلامت لب های شما، بلکه برای درمان زودتر نیز بسیار مهم است

نتایج مورد نظر با توجه به مراقبت های بعدی صورت می گیرد:

– در روزهای اولیه، زمانی که لب های شما روند درمانی خود را پس از تزریق ژل طی می کنند، لب های خود را لمس نکنید.

– از درمان های حرارتی، ورزش های شدید و درمان های دندانپزشکی در ۲ تا ۳ هفته اول خودداری کنید.

– تا حدود ۲۴ ساعت بعد از عمل از مصرف الکل، سیگار و آرایش خودداری کنید.

– همیشه از لب های خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.

چه چیزی می توانم بخورم؟

برخی از افراد گزارش می دهند که با مصرف آرنیکا مونتانا در روزهای درمان، نتایج خوبی برای به حداقل رساندن کبودی بوده است. مجدداً، قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید زیرا اگر شرایط پزشکی خاصی دارید ممکن است مناسب نباشد.

بسیاری از پزشکان خوردن آناناس تازه یا مصرف مکمل های بروملین را سه روز قبل و یک هفته پس از تزریق توصیه می کنند.

ادامه مطلب
لیزر CO2 فرکشنال: راز جوانی و زیبایی

سعی کنید قبل و بعد از درمان خود آب زیادی بنوشید، این کار به شما کمک می کند تا قبل از درمان، پوست صاف و هیدراته شود و به روند بهبودی کمک کند.

و البته همیشه بهتر است تا یک هفته پس از درمان از برنامه ریزی هر گونه رویداد مهم کاری یا اجتماعی خودداری کنید. اگر بسیار مستعد کبودی هستید، آن را دو هفته بعد از تزریق را هیچ کاری انجام ندهید.

توصیه های کلینیک دیلای برای بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟

مواردی که در بحث بالا آورده شد توسط پزشکان کلینیک دیلای کاملا مورد تایید است. افرادی که در این کلینیک تزریق ژل لب خود را انجام می دهند، تا دو هفته هر نوع سوالی درباره مراقبت هایی که باید انجام دهند به آنها پاسخ داده میشود. بنابراین جای نگرانی نیست و تنها باید به توصیه پزشکان به دقت عمل کنید، تا روند درمانی بسیار بهتری را طی کنید.

مشاوره : در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ریش ، لطفاً از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مشاور: ۰۹۳۸۵۵۶۲۲۰۵                                                     تلفن کلینیک: ۰۴۱۳۴۷۷۰۴۱۷


برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند