رفع غبغب با هایفوتراپی

رفع غبغب با هایفوتراپی

با افزایش سن، یکی از مهم ‌ترین مشکلاتی که در افراد به وجود می آید، غبغب است. غبغب معمولا بر اثر افتادگی، شل شدن پوست و یا تجمع چربی‌ در ناحیه گردن ایجاد می ‌شود و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می ‌دهد. حتی در صورتی که وزن مناسبی داشته باشید، ممکن است بر اثر بالارفتن سن، علاوه بر چین و چروک‌ های صورت، در زیر چانه خود برجستگی را مشاهده نمایید.
رفع غبغب با هایفو، یکی از موثرترین، روش هایی است که در رفع غبغب و ایجاد زاویه بهتر چانه موثر است. در این روش مقرون به صرفه، بدون برش، جراحی و عوارض بعد آن، نتایج بسیار خوبی ایجاد می ‌شود. در واقع تکنولوژی نوین هایفو، انقلابی در جوانسازی پوست می ‌باشد که با ماندگاری بالا و تنها در یک جلسه با نتایج شگفت انگیزی همراه است. این روش کاملا بی خطر می باشد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این روش خواهیم پرداخت.

 

هایفو غبغب

 

هایفوتراپی رفع غبغب چگونه انجام می شود؟

هایفوتراپی یک تکنیک جدید درمانی-زیبایی، روش غیر تهاجمی و بدون درد بوده که برای جوانسازی و لیفت نواحی مختلف بدن و صورت به کار می رود. یکی از کاربردهای این روش با استفاده از دستگاهی مخصوص، برای لیفت یعنی بالا کشیدن غبغب، نواحی زیرین فک و گردن می باشد. امواج اولتراسوند متمرکز با انتخاب معیاری مناسب به نام کارتریج، با دسته دستگاه، در فاصله نزدیکی از پوست ناحیه غبغب قرار می گیرد و تعدادی شات اعمال می شود.

نقاطی که ضخامت لایه پوست در آن ها کمتر است، مانند اطراف چشم و شقیقه، از کارتریج کمتر از ۳ میلی متر استفاده می شود که نفوذ عمقی آن کمتر بوده و بخش هایی از صورت مانند غبغب، گردن، پیشانی و گونه ها از ضخامت بالاتری برخوردار هستند و از کارتریج هایی با عمق نفوذ بیشتر همچون ۴٫۵ میلی متر استفاده می شود. به دلیل این که لایه چربی موجود در زیر پوست ناحیه غبغب بیشتر است، پس از کارتریج ۴٫۵ میلی متری استفاده می گردد. هر کارتریج برحسب نوع دستگاه، بین ۱۰ تا ۱۵ نقطه کانونی ایجاد می کند و درجه حرارتی در حدود ۶۵ درجه سانتی گراد ایجاد می کند تا پس از نفوذ و عبور از بافت غبغب، تولید رشته های کلاژن را تحریک نماید و باعث ترمیم و لیفتینگ در این ناحیه شود.

ادامه مطلب
جوانسازی پوست با ار اف فرکشنال

هایفوتراپی باید توسط پزشک متخصص انجام شود و پیش از جلسه درمانی، متخصص باید متقاضی را معاینه کند تا از امکان اجرای این روش درمانی برای فرد، اطمینان حاصل گردد. همچنین در این جلسه، نواحی دقیق تابش امواج هایفو، شدت آن‌ و تعداد جلسات موردنیاز برای از بین بردن غبغب تعیین می گردد. در روز جلسه، ابتدا پوست متقاضی از هرگونه آلودگی پاک می شود و سپس ژل مخصوصی بر روی پوست نواحی گردن و غبغب مالیده می شود. سپس متخصص دستگاه هایفوتراپی را بر روی گردن و غبغب قرار می دهد و امواج وارد لایه های زیرین پوست می شود. این جلسه حدودا ۳۰ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد و نتایج آن در هفته های آتی قابل رویت خواهد بود.

 

رفع غبغب

 

مزایای هایفوتراپی غبغب

  • هایفوتراپی برخلاف جراحی رفع غبغب، نیازی به بیهوشی نداشته و سرپایی انجام می شود.
  • یکی از مزایای این روش، غیر تهاجمی بودن و ایمن بودن است و نیازی به جراحی ندارد.
  • برخلاف روش های جراحی و لیزر، بعد از انجام هایفو، شواهدی از برش، بخیه، کبودی، قرمزی، زخم و التهاب بر روی پوست دیده نشده و به راحتی می توان کارهای معمول روزمره را انجام داد.
  • در این روش نه عارضه خاصی بر روی پوست ایجاد می ‌شود و نه دوران نقاهت طولانی مدتی دارد.
  • انجام تنها یک جلسه هایفو باعث بروز بهبودی به مدت یک تا سه سال می گردد و برخلاف روش های لیزری نیاز به تکرار ماهانه چندین جلسه ‌ای ندارد.
  • از نظر اقتصادی در مقایسه با روش های جراحی، انجام هایفو غبغب کم هزینه تر می ‌باشد.
  • هایفوتراپی غبغب بدون درد بوده و هر جلسه در زمان کوتاه ۳۰ الی ۶۰ دقیقه انجام می شود.

 

غبغب

 

تعداد جلسات لازم برای رفع غبغب با هایفو

هایفو برای غبغب یکی از روش ‌های محبوب برای لیفت و جوانی دوباره پوست در این ناحیه می باشد. یکی از دلایل این محبوبیت به کم بودن تعداد جلسات درمانی و ایمن بودن این روش باشد. تعداد جلسات درمانی روش هایفوتراپی غبغب، می‌ تواند حداقل یک و حداکثر سه جلسه باشد. در هر حال تعیین کردن تعداد جلسات بستگی به شرایط بیمار و تشخیص پزشک دارد. هر جلسه هایفوتراپی غبغب بین ۳۰ الی ۶۰ دقیقه طول کشیده و انجام آن نیازی به بیهوشی نخواهد داشت. بعد از گذراندن هر جلسه درمانی، شخص نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت نداشته و می‌ تواند انجام امور روزانه خود را از سر بگیرد.

ادامه مطلب
راهکارهای روشنایی پوست

میزان ماندگاری هایفوتراپی غبغب

ماندگاری هایفوتراپی بین یک الی سه سال می باشد. اثر هایفو با یک جلسه درمان، در صورت رعایت اصول نگهداری پوست تا مدت طولانی باقی می ‌ماند. میزان ماندگاری هایفوتراپی به عواملی همچون سن، عوامل ژنتیکی، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی، مدت زمان قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، ورزش، نحوه خوابیدن و عمق چروک ها بستگی دارد. این عوامل می توانند مدت زمان ماندگاری و دوام اثرات هایفوتراپی را بر روی غبغب افزایش یا کاهش دهند. با این وجود، به طور کلی از حداقل ۶ ماه تا حداکثر ۳ سال، به عنوان مدت زمان ماندگاری هایفوتراپی غبغب یاد می شود.

 

هایفوتراپی غبغب

 

عوارض هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب یکی از کم عارضه ترین شیوه های درمانی-زیبایی محسوب می شود که شرط انجام آن، حضور در یک کلینیک معتبر و مراجعه به پزشک متخصص و باتجربه می باشد. در حقیقت اگر افراد به پزشک غیر متخصص و کلینیک های نامعتبر مراجعه نمایند، امکان بروز عوارضی پس از هایفوتراپی وجود خواهد داشت. مواردی همچون ایجاد قرمزی در پوست ناحیه غبغب، احساس خارش و سوزش و گزگز، التهاب خفیف و درد بسیار جزئی پس از هایفوتراپی طبیعی بوده و در عرض چند ساعت پس از اتمام جلسه، رفع خواهد شد. چنانچه هریک از موارد فوق، بیش از چند روز ادامه یافت و رفع نشد، لازم است به پزشک مربوطه مراجعه نمایید و از مصرف دارو بدون تجویز پزشک خودداری کنید.

مراقبت های قبل و بعد از غبغب

اولین نکته پیش از انجام هایفوتراپی غبغب، در میان گذاشتن سوابق پزشکی، درمانی و مصارف دارویی خود با پزشک متخصص است. همچنین سوابق حساسیت و بیماری ها را برای وی شرح دهید تا بهترین تصمیم گرفته شود. پیش از انجام هایفوتراپی، نباید الکل، دارو های فشارخون و دخانیات مصرف شود. چنانچه باردار هستید از انجام هایفوتراپی خودداری کنید و روز قبل از جلسه درمانی، نسبت به استحمام و شستن ناحیه مورد نظر اقدام نمایید.

ادامه مطلب
کاشت مو با استفاده از بانک مو

بعد از هایفوتراپی غبغب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرمای شدید و استحمام با آب داغ پرهیز نمایید. از لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست همچون لایه بردارها تا ۲۴ ساعت بر روی محل (زیر چانه و گردن) استفاده نکنید‌. بروز ورم، قرمزی و کبودی پس از هایفوتراپی طبیعی بوده و در طی چند روز بهبود می یابد. بنابراین از مصرف خودسرانه داروها یا استعمال انواع کرم ها و پمادهای موضعی بر روی محل بدون تجویز پزشک خودداری نمایید.

 

رفع کردن غبغب

 

دوره نقاهت بعد از هایفوتراپی غبغب

معمولا اکثر عمل های زیبایی که انجام می شود، نیاز به مراقبت پس از انجام دارند. هایفوتراپی غبغب هم یکی از آن هاست با این تفاوت که نیاز به دوره نقاهت کوتاه تری دارد. اگر بعد از انجام هایفو، دوره نقاهت خوبی را بگذرانید، اثر خود را دو چندان روی بدن شما نشان می دهد. به دلیل اینکه این عمل زیبایی بر روی پوست شما انجام می شود، لازم است از قرار گرفتن در مقابل افتاب خودداری نمایید. بنابر نظر پزشکان بهتر است حدود چند هفته در مقابل نور خورشید نباشید تا پوست شما دچار افتاب سوختگی نشود.

برای بهتر رعایت کردن این کار به شما توصیه می شود تا از کرم های ضد آفتاب با برند معتبر استفاده کنید. همچنین استفاده از سایر لوازم مانند کلاه لبه دار هم می تواند تاثیر خوبی داشته باشد. توصیه دیگر برای مراقبت های بعد از هایفوتراپی این است که پوست خود را به هیچ عنوان نخارانید زیرا ممکن است عوارض پوستی بدی را روی بدن شما به جا بگذارد. از رفتن به سونا و سولاریوم خودداری نمایید زیرا گرما و حتی دوش آب گرم باعث می شود تا پوست شما نازک تر شود و اسیب بیشتری ببیند.

 

هایفوتراپی غبغب

 

چه کسانی نمی توانند هایفو انجام دهند؟

استفاده از این روش ممکن است به دلایل پزشکی برای بعضی از افراد مضر باشد، که این موارد عبارتند از:

  • خانم‌ های باردار یا شیرده
  • مبتلایان به بیماری های خاص مانند دیابت
  • افرادی که در محل درمان خالکوبی یا تبخال فعال دارند
  • افرادی که اجسام فلزی مانند باتری قلب یا پلاتین در بدن دارند
برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند