کاشت ابرو با خواب کاملا طبیعی و رویش مادام العمر

کاشت ابرو با خواب کاملا طبیعی و رویش مادام العمر

به طور سنتی، درمان ابروهای نازک یا کم پشت، تکیه بر محصولات آرایشی برای پر کردن موهای ابرو بوده است. با این حال، علاقه بیشتری به یک راه حل دائمی تر وجود دارد: پیوند ابرو. کاشت ابرو توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شما انجام می شود. در حالی که این روش ساده به نظر می رسد، چندین جنبه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از هزینه تا خطرات و عوارض جانبی. شما باید بدانید که از کاشت ابرو چه انتظاری دارید و چگونه تشخیص دهید که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن شاخه های مو به ناحیه ابروی شما منتقل می شود. این هدف این است که موهای جدید از این پیوندها رشد کنند و ظاهری پرتر ایجاد کنند.

کاشت ابرو چیست؟

 

روش کاشت ابرو

روش واقعی شبیه به کاشت مو سنتی است.گرافت موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود. جراح نه تنها موهای فردی، بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مو های جدید می توانند پس از ریزش موهای جدید در ابروهای شما رشد کنند. پس از اینکه بیهوشی عمومی به شما داده شد، جراح برش‌ های کوچکی در محل‌های اهدا کننده فولیکول و همچنین در محل ‌های پیوند در ابروهای شما ایجاد می ‌کند. کل فرآیند حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد.

روش کاشت ابرو

 

مزایا و معایب کاشت ابرو

طرفداران کاشت موی ابرو خاطرنشان می کنند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند زیرا متعلق به شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، نکات منفی نیز برای این روش گزارش شده است. برای یکی، پرهزینه است. همچنین می ‌تواند چندین ماه طول بکشد تا فولیکول‌ های جدید «گرفته شوند» تا نتایج کامل را مشاهده کنید. در نهایت، این احتمال وجود دارد که این فولیکول های جدید موهای جدید تولید نکنند.

مزایا و معایب کاشت ابرو

 

بهبودی برای کاشت ابرو چگونه است؟

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد.

ممکن است لازم باشد تا ۳ هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل باید با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای جدید ابروی شما باید طی چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا اندازه ابرو کوتاه کنید.

بهبودی برای کاشت ابرو چگونه است؟

 

اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی

یکی از خطرات بالقوه کاشت ابرو این است که فولیکول‌های موی جدید جذب نمی‌‌شوند. در چنین مواردی، ممکن است مجبور شوید این روش را دوباره در آینده انجام دهید.

همچنین خطراتی در ارتباط با خود جراحی وجود دارد. با جراح خود در مورد عوارض احتمالی زیر صحبت کنید:

  • خون ریزی بیش از حد
  • آسیب عصبی
  • ورم
  • کبودی
  • عفونت
  • جای زخم

قبل از کاشت ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را با شما بررسی می کند. حتماً هرگونه بیماری زمینه‌ ای و همچنین هر دارو یا مکملی را که در حال حاضر مصرف می ‌کنید اطلاع دهید.

ادامه مطلب
بهترین زمان رنگ کردن مو بعد از کاشت مو

اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی

 

کاشت ابرو ممکن است در موارد زیر مناسب نباشد:

  • اختلالات خونریزی
  • سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی

قیمت کاشت ابرو

کاشت ابرو یک روش “غیر پزشکی” در نظر گرفته می شود. این بدان معنی است که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی نیست. کاشت ابرو مشابه سایر روش های زیبایی از جمله تزریقی است. قیمت دقیق کاشت ابرو بر اساس نیازهای فردی شما، ارائه دهنده و محل زندگی شما متفاوت است. هزینه های اضافی مربوط به خود مرکز، جراح و متخصص بیهوشی (در صورت نیاز) در برآورد گنجانده می شود.

 

یک استثنا در قاعده بیمه سلامت این است که کاشت ابرو شما به دلیل ریزش مو در اثر تصادف یا یک بیماری زمینه ای ضروری تشخیص داده شود. اگرچه چنین مواردی کمتر رایج است. شما همچنان مسئول هرگونه پرداخت و کسورات مورد نیاز در طرح بیمه خود خواهید بود.

همچنین مهم است که از هزینه های احتمالی خارج از روش اولیه آگاه باشید. به عنوان مثال، اگر پس از مرحله بهبودی مایل به کاشت ایمپلنت های اضافی هستید، باید هزینه آن را به ازای هزینه های ارائه دهنده خود بپردازید. بسیاری از ارائه دهندگان گزینه های پرداخت برای کمک به بیماران خود برای جبران هزینه های عمل زیبایی خود دارند. این ممکن است به شکل تخفیف های ویژه، تامین مالی یا طرح های پرداخت باشد.

قیمت کاشت ابرو

 

کجا باید این روش را انجام دهید؟

کاشت ابرو توسط جراحان پوست، زیبایی یا پلاستیک انجام می شود. یک پزشک ممکن است جراحی را در یک مرکز سرپایی انجام دهد.

این ایده خوبی است که قبل از انجام این روش، برای ارائه دهنده مناسب خرید کنید. از جراح در مورد اعتبار و تجربه خود بپرسید. در حالت ایده‌آل، آنها همچنین باید مجموعه‌ای از کار داشته باشند تا به شما نشان دهند تا بتوانید مهارت‌های آنها را به دست آورید.

در نهایت، هرگز نباید این روش را با یک ارائه دهنده نامعتبر به عنوان راهی برای صرفه جویی در هزینه انجام دهید. این نه تنها می تواند منجر به عوارض جانبی خطرناکی شود، بلکه احتمالاً از کار ناراضی خواهید بود و ممکن است مجبور شوید دوباره آن را انجام دهید.

اگر در پیدا کردن یک ارائه دهنده مشکل دارید، از یک متخصص پوست بخواهید که توصیه کند. همچنین می توانید از طریق انجمن جراحان پلاستیک ، جراحان پلاستیک معتبر در منطقه خود را جستجو کنید.

چه ریزش مو داشته باشید و چه فقط ابروهای نازک طبیعی داشته باشید، اگر می خواهید ابروهای پرپشت تری داشته باشید، درمان های خانگی متعددی وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید هم چنین شما بعد از کاشت باید موهای ابرو خود را تقویت کنید:

تقویت ابرو

 

۱- روغن نارگیل

محبوبیت روغن نارگیل به عنوان مکمل غذایی افزایش یافته است. همچنین به عنوان مفید برای مو و پوست در صورت استفاده موضعی تبلیغ می شود.

روغن نارگیل

 

۲- روغن درخت چای

مانند روغن نارگیل، روغن درخت چای ظاهراً با ایجاد یک سد مرطوب کننده برای سلامت سلولی و فولیکولی، رشد و ضخامت ابرو را تحریک می کند.

روغن درخت چای

 

ادامه مطلب
بهترین روش کاشت مو

۳- ماساژ

ماساژ ابرو نه تنها ممکن است احساس خوبی داشته باشد، بلکه این احتمال وجود دارد که به طور طبیعی رشد را تحریک کند.

ماساژابرو

 

جراحی کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است

با فرض اینکه بودجه لازم را دارید عوامل دیگری وجود دارد که ممکن است شما را کاندید مناسبی برای این عمل کند:

۱- کسانی که صرفاً خواهان تغییر زیبایی هستند:

ما معمولاً کاشت موی ابرو را برای کسانی انجام می‌دهیم که قبلاً بیش از حد برداشته‌اند و اکنون می‌خواهند ابروهای پهن ‌تر و پرپشت‌ تری داشته باشند. یا کسانی که به طور طبیعی موهای کم پشتی دارند و می خواهند ظاهری پرتر و فرم بهتر داشته باشند.

۲- کسانی که در گذشته از تریکوتیلومانیا رنج می‌بردند:

تریکوتیلومانیا یک اختلال اجباری است که در آن افراد موهای خود را بیرون می‌کشند. ما می‌توانیم روی این بیماران کار کنیم تا موهای از دست رفته ابرو را پس از حداقل یک سال متوقف کردن موهایشان جایگزین کنیم، به این معنی که بهبود یافته‌ اند و بعید است که مجموعه جدیدی از ابروها را بیرون بیاورند.

۳- کسانی که ضربه فیزیکی به ناحیه ابرو با درمان‌ های جراحی باعث ریزش مو شده‌اند:

کسانی که آسیب‌هایی دیده‌اند که منجر به زخم شدن ناحیه ابرو شده‌اند، از جمله قربانیان سوختگی با اسید. علاوه بر این، درمان های جراحی می تواند منجر به برداشتن فولیکول های ابرو شود، از جمله درمان سرطان که می تواند باعث ریزش موهای ابرو شود.

مشاوره کامل با جراح به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که آیا برای جراحی مناسب هستید یا خیر، یا اینکه آیا درمان دیگری ممکن است گزینه بهتری باشد مانند میکروبلیدینگ، یک تکنیک خالکوبی که رنگدانه‌هایی را به پوست از طریق دستگاه موی مانند اضافه می‌کند، که معمولاً انجام می‌شود. توسط یک متخصص زیبایی.

جراحی کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است

تصمیم گیری در مورد شکل مناسب ابرو

مانند هر درمان زیبایی ابرو، دستیابی به فرم عالی برای شما ضروری است و احتمالاً یک تصمیم مشترک خواهد بود. بیماران اغلب عکس می‌آورند، اما باید همیشه به آنها بگوییم: ما به دنبال بهبود هستیم، نه برای بهتر بودن. اگر آنها ایده روشنی از آنچه می خواهند به دست آورند، از بیماران می خواهیم که ابروهای خود را همانطور که دوست دارند بکشند. اگر غیرطبیعی به نظر می‌رسند، تنظیماتی را پیشنهاد می‌کنم که با شکل و ساختار صورت آنها کار کند. مانند جراحی کاشت مو، در حین کاشت ابرو، مو از ناحیه اهداکننده گرفته شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شود.

تحت بی حسی موضعی – به این معنی که بیماران برای کل عمل بیدار هستند. کلید در اینجا، موقعیت برش ها است. زاویه دار شدن کاشت ابرو یکی از مهمترین موارد است. در آینه نگاه کنید، متوجه خواهید شد که سه یا چهار روش وجود دارد که موهای ابرو را به طور طبیعی زاویه می دهد. اشتباه انجام شود و نتایج می تواند شبیه یک برس باشد.

پزشکان نشان می دهند که این روش نسبتاً بدون درد است. این نیاز به دو تا سه تزریق روی پوست سر و ابرو دارد که برای چند دقیقه ناراحت کننده خواهد بود. سپس این روش در دستان مجرب بین سه تا چهار ساعت طول خواهد کشید. بسته به میزان ریزش موی ابرو، ممکن است به بیش از یک جلسه نیاز باشد. به طور کلی، این جراحی بسیار ایمن است و میزان موفقیت بالایی دارد، در حد ۹۵ تا ۹۸ درصد – «مگر اینکه بیماری یا مشکل پوستی زمینه ای وجود داشته باشد که در زمان مشاوره قابل بررسی باشد. “.

ادامه مطلب
مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس کدام نواحی هستند؟

تصمیم گیری در مورد شکل مناسب ابرو

بعد از جراحی چه اتفاقی می افتد

پس از کاشت موهای جدید ابرو، این ناحیه تا چهار روز طول می کشد تا بهبود یابد، در این مدت شما نباید ناحیه را خیس کنید.«پس از آن، پیوندها به طور کامل جاسازی می شوند. اما توجه داشته باشید که ابروهای جدید از ابتدا به صورت بصری وجود ندارند. به عمل جراحی فکر کنید مانند کسی که پیاز گلی را در پاییز کاشته است که در بهار بیرون می‌آید.» بنابراین، پس از بهبودی ناحیه، موها پس از دو تا چهار هفته قبل از رشد مجدد از شش ماهگی به بعد می‌ریزند.

سایر نکات لازم برای دانستن

مانند هر روش جراحی، عوارض می تواند شامل عفونت باشد. همچنین احتمال تشکیل کیست وجود دارد که می تواند زمانی اتفاق بیفتد که دو مو از یک سوراخ رشد کنند. جدای از عوارض، پس از کاشت موی ابرو، مهم است که بدانید ابروهای شما اساسا ساخته دست انسان هستند و عملکرد متفاوتی با ابروهای طبیعی دارند. جراح توضیح می‌ دهد: «از آنجایی که موها از پشت سر بیرون آمده‌اند، سریع‌تر رشد می‌کنند.

در واقع، ممکن است لازم باشد که آنها را به صورت هفتگی کوتاه کرده و به طور منظم “مدل” کنید. جراح به بیمارانش یادآوری می کند: «شخصیت موهای سر مانند صورت نیست. با توجه به اینکه این روش نسبتاً جدید است و تحقیقاتی مانند آزمایش‌های کنترل‌ شده هنوز انجام نشده است، تشخیص اینکه آیا الگوی رشد مو با افزایش سن کاهش می‌یابد، دشوار است، اما پزشکان معتقد هستند که چنین است. شاید بعد از ۱۰ تا ۱۵ سال، جایی که زمانی آنها خیلی سریع رشد می کردند، الگوی رشد کند می شود، اما ضخامت آن باقی می ماند.

ابروی پرپشت

هنگام در نظر گرفتن کاشت ابرو – مانند هر روش جراحی برنامه ریزی شده – حتماً از قبل تحقیقات خود را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که هر پزشکی که شما را درمان می کند چندین مورد از این جراحی ها را انجام داده است، می تواند عکس های قبل و بعد از آن را ارائه دهد، و از اینکه آنها احساس راحتی می کنید. فهمیده اید که امیدوارید به چه چیزی برسید. با تمامی این گفته ها طریقه عمل و مراقبت های بعد آن را متوجه شدید. کلینیک دیلای با کادر حرفه ای و پزشکان متخصص در این امر شما را بهتر در مسیر انتخاب مدل خود یاری می کنند. با مراجعه حضوری و مشاهده کردن مدل های بیشتر تصمیم خود را مصمم تر بگیرید.

 

مشاوره : در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید

مشاور: ۰۹۳۸۵۵۶۲۲۰۵                                                     تلفن کلینیک: ۰۴۱۳۴۷۷۰۴۱۷


برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند