فیشیال صورت در تبریز

فیشیال صورت در تبریز

فیشیال صورت مجموعه ‌ای از درمان ‌های مراقبت از پوست می باشد که متناسب با نوع پوست هر فرد و مخصوص او انجام می‌ شود. افراد زیادی از روش ‌های مختلف برای پاکسازی پوست در منزل استفاده می‌ کنند اما اگر نیاز به رسیدگی تخصصی به پوستتان دارید، می ‌توانید فیشیال صورت در تبریز را امتحان کنید. دلیل اینکه امروزه فیشیال صورت از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد، در الودگی هوا و استفاده بیش از حد از مواد آرایشی و گاها تغذیه نامناسب می باشد.

این عوامل باعث ایجاد مشکلات پوستی ، ایجاد جوش، آکنه پوستی و … می باشد. در این مرحله فیشیال پوست به کمک فرد می آید. لایه برداری، پاکسازی پوست، آبرسانی عمیق پوست و از بین بردن سلول‌ های مرده، مراحلی هستند که در فیشال صورت انجام می ‌گیرند. در این مقاله شما را با فیشیال صورت و انواع آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال پوست یا صورت روش یک درمان رایج و پرطرفدار مراقبت از صورت است. این نوع درمان معمولا یک ساعت طول ‌کشیده و شامل چند مرحله از جمله پاکسازی، لایه‌ برداری و آب‌رسانی عمقی می باشد. مهمترین نکته در فیشیال، ماساژ حرفه ‌ای پوست می باشد که باعث کلاژن‌ سازی ‌شده و به تغذیه پوست و جوانسازی صورت کمک می ‌کند.

طبق گفته متخصصان، این نوع روش درمان برای افراد بالای ۲۰ سال مناسب می باشد و برای افردای با سن کمتر توصیه نمی شود.همچنین فیشیال صورت راهی شگفت‌انگیز و آسان برای از بین بردن یک هفته استرس‌زا می باشد که می‌ تواند به ‌طور جدی روی پوست شما تاثیر بگذارد. در ادامه بیشتر با این روش درمانی فوق العاده که باعث تغذیه پوست شما و جوانسازی آن می شود، بیشتر آشنا خواهیم شد.

فیشیال صورت

مزایای فیشیال پوست چیست؟

  • لیفت و سفت شدن پوست
  • صاف و یک دست شدن رنگ پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم
  • فیشیال صورت برای کمک به سم‌زدایی
  • رفع جوش ‌های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • برطرف کردن آسیب‌ های پوستی و بهبود گردش خون
  • پاکسازی پوست از آلودگی ‌های محیطی و رادیکال ‌های آزاد
  • ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس با ماساژ صورت
  • جوانسازی، کاهش چین و چروک‌، شادابی و درخشان شدن پوست
ادامه مطلب
تزریق فیلر خط خنده در تبریز

انواع فیشیال صورت کدام اند؟

فیشیال‌ صورت در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام کاربردهای مخصوص خود را دارد. پوست از حیاتی ترین بخش های بدن است که نیاز به مراقبت و محافظت دارد. استفاده از فیشیال ‌های مختلف می ‌تواند به بهبود و حفظ سلامت و زیبایی هر نوع پوستی کمک کند. در این قسمت، به بررسی ۵ نوع مختلف از فیشیال ‌ها می پردازیم: فیشیال‌ مرطوب ‌کننده، فیشیال‌ ضدپیری و فیشیال‌ ضدآفتاب، فیشیال لایه برداری و میکرودرم و فیشیال روشن کننده پوست.

  1. فیشیال‌ مرطوب‌ کننده پوست

فیشیال‌ مرطوب ‌کننده حاوی ترکیباتی برای حفظ رطوبت طبیعی پوست می ‌باشد. این نوع فیشیال باعث نرمی و لطافت پوست می ‌شود و از خشکی و ترک‌ های پوست جلوگیری می ‌کنند. مواد مرطوب‌کننده مانند گلیسیرین، هیالورونیک اسید و روغن‌ های طبیعی مانند روغن آرگان و … در این نوع فیشیال‌ استفاده می ‌شود.

فیشیال پوست

  1. فیشیال‌ ضد پیری یا لیفتینگ

در این نوع فشیال، درمان عمقی برای حل مشکلات مربوط به افزایش سن، شل شدن پوست و … انجام می گیرد. با  پیشگیری، کند کردن یا متوقف کردن چنین تغییراتی می توان باعث حفظ کشسانی و سفتی پوست شد. فیشیال لیفتینگ، سلول های مرده روی پوست را حذف کرده، رطوبت پوست را افزایش داده و بطور کلی سلامت پوست را ارتقا می دهد. بنابراین پوست درخشنده تر شده و ظاهری جوانتر پیدا می کند.

برای جوانسازی و فیشیال ضدپیری از روش ها و دستگاه های مختلفی استفاده می شود:

  • تحریک پوست به ساخت کلاژن (شامل محصولات و پمادها، ماسک ها و سرم های حاوی مواد کلاژن ساز)
  • دستگاه لایت تراپی (تولید کلاژن بوسیله تاباندن نور گرمایی کنترل شده)
  • لایه برداری عمیق پوست (شامل لایه برداری مکانیکی و لایه بردارهای شیمیایی حاوی آلفا و بتا هیدروکسی اسیده)
  • استفاده از مرطوب کننده های غنی از هیالورونیک اسید و گلیسرول
  • لایه برداری با دستگاه مانند میکرودرم ابریژن که به صورت مکانیکی، لایه ای از روی پوست برداشته و عمق خطوط و چروک های پوستی، رنگ لکه های تیره و بزرگی منافذ پوست را کاهش داده و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.
ادامه مطلب
کاشت ابرو با خواب کاملا طبیعی و رویش مادام العمر

  1. فیشیال‌ ضد آفتاب

فیشیال‌ ضد آفتاب حاوی موادی است که از پوست در برابر اشعه‌ های مضر مراقبت می ‌کند و از آسیب ‌های ناشی از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می‌ کنند. این نوع فیشیال‌ حاوی عوامل فعال ضد آفتاب مانند اکسید روی و تیتانیوم دی ‌اکسید می ‌باشند که از پوست حفاظت کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می ‌کنند.

  1. فیشیال لایه برداری و میکرودرم

فیشیال لایه برداری به عنوان یک روش غیرتهاجمی می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد. با این روش، میتوان باعث ترمیم پوست صورت شده و شادابی را به صورت بازگرداند. با استفاده از میکرودرم در پوست صورت می توانید شاهد روشن شدن چند درجه پوست صورت خود باشید. جوش های سرسیاه و آکنه نیز در این روش از بین می روند. از این روش میتوانید برای صورت، گردن و دست های خود استفاده کنید.

مراحل فیشیال صورت

  1. فیشیال روشن کننده پوست

به دلیل سبک زندگی که هر فرد دارد و وجود عواملی مانند گرما، آلودگی، مواد آرایشی و باکتری ها، پوست صورت شما در معرض خطر می باشد. پوست صورت در چنین شرایطی ممکن است، مقادیر بسیار بالایی از ملانین را تولید کند. این امر باعث تغییر رنگ پوست می شود. فیشیال روشن کننده پوست همان طور که از اسم آن مشخص است، می تواند باعث درخشندگی چند برابر صورت شما شود.

مراحل فیشیال صورت چیست؟

نحوه عملکرد فشیال شامل موارد زیر می باشد:

  1. پاکسازی
  2. لایه‌برداری
  3. پاک کردن منافذ صورت
  4. ماساژ صورت
  5. استفاده از انواع ماسک ها و آبرسان ها

کلینیک فیشیال صورت در تبریز

فیشیال صورت آقایان در تبریز

وقتی صحبت از پاکسازی و جوانسازی پوست می ‌شود، اکثر افراد به فکر فیشیال صورت خانم ها می‌افتند. این در حالی است که در اکثر مواقع آقایان نیز به‌ دلایل مختلف محیطی و ژنتیکی نیاز به مراقبت‌ های درمانی صورت دارند. پوست زیبا باعث جذابیت صورت شده و جنسیت یا سن خاصی را در برنمی‌گیرد.

ادامه مطلب
کدام فصل برای کاشت مو مناسب است؟

مراحل انجام فشیال صورت آقایان با خانم ها تفاوت چندانی ندارد. فقط به‌دلیل ضخیم‌تر بودن پوست صورت آقایان معمولا مرحله لایه‌برداری تخصصی‌تر انجام می شود.

مراحل فیشیال صورت آقایان عبارتند از:

  1. لایه ‌برداری سطحی با گوماژ، اسکراب یا بخور سرد و گرم
  2. لایه ‌برداری عمقی به وسیله جریان الکتریکی و توسط دزن
  3. آب‌رسانی و تغذیه پوست
  4. ضد عفونی پوست با جریان الکتریکی بالا و بسته شدن منافذ باز صورت
  5. استفاده از ماسک برای کلاژن ‌سازی و جوان ‌سازی پوست
  6. ۲۰ دقیقه ماساژ صورت

فیشیال صورت در تبریز

پوست از جمله قسمت های حساس بدن می باشد و نیاز به مراقبت های اساسی می باشد. برای همین باید به مرکزی مراجعه کرد که فیشیال صورت در آن به شکل کاملا اصولی و با استاندارد های روز و همچنین توسط فرد متخصص این این کار انجام شود تا هیچگونه آسیبی به پوست وارد نشود. از جمله مراکز و کلینیک های خوب زیبایی و فیشیال صورت در تبریز می توان به کلینیک زیبایی دیلای اشاره کرد که همه اعمال توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شود.

برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند