رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی

چه زمانی می توان رنگ ابرو بعد از کاشت طبیعی انجام داد ؟ پس از کاشت ابرو توصیه می شود حداقل ۴ هفته از رنگ کردن موهای خود خودداری کنید. این به این دلیل است که رنگ مو حاوی مواد شیمیایی خشن مانند مواد سفید کننده و پراکسید است. اگر ابروهای خود را خیلی زود پس از کاشت مو رنگ کنید، ممکن است به پوست سر و فولیکول های مو آسیب وارد کنید.

اگر قصد انجام عمل جراحی کاشت ابرو را دارید، می توانید منتظر شوید موهای ابرو ترمیم شده،بعد شروع به رنگ کردن موی ابروی خود کنید. اما دستیابی به بهترین نتایج مستلزم پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت پس از درمان و بازیابی صحیح است، از جمله زمانی که می‌توانید موهای خود را رنگ کنید. رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی انجام میشود اما باید زمانی که پزشک به شما اعلام می دارد برای رنگ کردن موی ابرو را رعایت کنید.

در این مقاله، ملاحظات کلیدی برای رنگ کردن موهایتان قبل و بعد از کاشت مو را پوشش خواهیم داد. ما به سؤالات متداول مانند مدت زمانی که باید قبل از کاشت برای رنگ کردن موهای خود صبر کنید، پاسخ می دهیم، روند بهبودی را شرح می دهیم و بایدها و نبایدها را پوشش می دهیم.

بعد از کاشت ابرو چه انتظاری باید داشت؟

اولین چیزی که در مورد درمان موهای خود پس از کاشت ابرو باید به آن توجه کنید این است که موهای شما در حالت ریکاوری قرار می گیرند. ناحیه اهدا کننده ، جایی که فولیکول های مو برای کاشت مو شما از آنجا پیوند زده شده است ، حساس خواهد بود، فولیکول های مو پیوند شده در ناحیه گیرنده شکننده خواهد بود. شما به دقت از دستورالعمل های مراقبت های بعدی، از جمله نحوه و زمان شستشوی موهای خود پیروی کنید و زمان رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی را جدی بگیرید.

ادامه مطلب
فیشیال کنترل چربی پوست

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی: نکات کلیدی

نکته کلیدی در اینجا این است که وقتی موهای کاشته شده شما شروع به رشد کرد، می توانید با خیال راحت آنها را رنگ کنید اما تنها پس از گذشت ۱ ماه از جراحی. کاشت موی شما بین ۷ تا ۱۴ روز طول می کشد تا بهبود یابد، در این مدت نباید سعی کنید آن را رنگ کنید یا از هیچ درمان شیمیایی دیگری استفاده نکنید.

حتی پس از بهبودی فوری، پوست سر شما همچنان تحریک می‌شود و تا یک ماهگی باید از مواد شیمیایی خشن موجود در رنگ‌های مو اجتناب کنید. اکثر افرادی که کاشت مو انجام می دهند متوجه می شوند که موهای کاشته شده آنها حداقل سه ماه طول می کشد تا رشد کنند. هنگامی که موهای شما شروع به رشد کرد، می توانید با خیال راحت آنها را رنگ کنید.

آیا می توانم موهایم را قبل از کاشت مو رنگ کنم؟

اگر در حال برنامه ریزی برای کاشت مو هستید و به طور منظم موهای خود را رنگ می کنید یا وسوسه می شوید که آنها را رنگ کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا می توانید موهای خود را قبل از عمل رنگ کنید یا خیر.

توصیه می کنیم حداقل یک ماه قبل از کاشت مو از رنگ مو خودداری کنید. در حالت ایده آل، اگر بتوانید از رنگ مو برای مدت طولانی تری استفاده نکنید، بهتر است. دلیل اصلی این است که رنگ مو می تواند مو و پوست سر شما را تحریک کند که قبل از انجام یک عمل جراحی ایده آل نیست.

ادامه مطلب
تزریق فیلر زیر چشم در تبریز

اگر لازم است موهای خود را قبل از کاشت مو رنگ کنید، می‌توانید رنگ‌های ارگانیک و بدون پراکسید را که جراحان ما می‌توانند قبل از روز جراحی به شما راهنمایی کنند را استفاده کنید. کلینیک دیلای در این مورد به فرد مراجعه کننده کمک می کند.

چه زمانی می توان بعد از کاشت مو را کوتاه کرد؟

توصیه می شود حداقل ۲ هفته قبل از کوتاه کردن مو بعد از عمل کاشت مو صبر کنید، چه در حال انجام کاشت واحد فولیکولی (FUE) یا پیوند واحد فولیکولی (FUT) به این دلیل که در ۲ هفته اول پس از کاشت مو، پوست سر شما در وضعیت حساسی قرار می گیرد.

بعد از گذشت ۲ هفته می توانید به آرایشگاه مراجعه کنید. با توجه به اینکه کاشت مو در کلینیک دیلای یک روش رایج است، ما به کوتاه کردن موهای افرادی که این درمان را انجام داده اند عادت داریم. می‌توانید به آرایشگر خود اطلاع دهید که کاشت مو انجام داده‌اید و ممکن است حساسیت بیشتری برای پوست سر شما در نظر بگیرند. ذکر این نکته ضروری است:

شما می توانید ۲ هفته بعد از جراحی موهای خود را با قیچی کوتاه کنید

بعد از گذشت ۴ هفته از کاشت مو می توانید از قیچی استفاده کنید

در مورد مدل دادن، وقتی موهای شما رشد کرد، هیچ محدودیتی وجود ندارد. همانطور که موهای شما دوباره رشد می کند، گزینه های زیادی برای حالت دادن وجود دارد که می تواند کمی نازک به نظر رسیدن موهای شما را جبران کند، مانند محصولات سشوار و حجم دهنده.

بایدها و نبایدها بعد از کاشت مو

در طول روند بهبودی، طیف وسیعی از کارها وجود دارد که باید و نباید بعد از جراحی کاشت مو را تشکیل می دهند.

ادامه مطلب
توصیه های بعد تزریق ژل | بعد از تزریق ژل لب چی بخوریم؟

بعد از رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی : بعد از کاشت مو

انجام دادناین کار ها ایرادی ندارد:

یک راننده ترتیب دهید تا طبق روال شما را به خانه برساند

اطمینان حاصل کنید که پوست سرتان خشک می ماند

حداقل یک هفته سر خود را در رختخواب بالا نگه دارید

موهای خود را به آرامی بشویید

موهای خود را به آرامی شانه یا برس بزنید

دستورالعمل های مراقبت های بعدی که به شما داده شده است را دنبال کنید

بعد از رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی: این کارها را انجام ندهید

در ۲ هفته اول پس از جراحی الکل بنوشید یا سیگار بکشید.

پوست سر خود را در معرض نور خورشید قرار دهید.

در ماه اول بعد از جراحی موهای خود را رنگ کنید.

در ۲ هفته اول به ورزش های شدید بپردازید.

کاشت مو در اتاق های درمانی کلینیک دیلای

اتاق‌های درمانی کلینیک دیلای طیف وسیعی از کاشت‌های موی مختلف را با استفاده از تکنیک FUE ارائه می‌کند. تا به بازسازی موهایی که زمانی از دست رفته‌اند کمک کند و ظاهری جوان‌تر به شما بدهد. کاشت مو شامل یک برنامه مراقبت های مشخص است که باید آنها را رعایت کنید.

مشاوره : در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تقویت موی سر ، لطفاً از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مشاور: ۰۹۳۸۵۵۶۲۲۰۵                                                     تلفن کلینیک: ۰۴۱۳۴۷۷۰۴۱۷

برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند