کدام فصل برای کاشت مو مناسب است؟

کدام فصل برای کاشت مو مناسب است؟

همه ما می دانیم که موهای سالم و زیبا برای همه خوب به نظر می رسد. اما عمر مو به صورت ژنتیکی تعیین می شود. استرس، سبک زندگی پرمشغله، شرایط محیطی نامناسب و مشکلات سلامتی می تواند منجر به ریزش موی زودرس شود. ریزش مو و رشد متعاقب آن یک فرآیند طبیعی است. با این حال، اگر موها در عرض یک سال پس از اولین ریزش ترمیم نشوند، موها هرگز در این مرحله دوباره ظاهر نمی شوند. از این رو، می توان فرض کرد که ریشه موها مرده هستند. زمانی که این اتفاق افتاد، تنها راه حل، کاشت مو در کلینیک کاشت مو دیلای است. واقعیت این است که جراحی مو را می توان در هر زمانی برنامه ریزی کرد. مشکلات اصلی پیوند شما بیشتر به زندگی اجتماعی شما مربوط می شود، نه زمان یا فصل.

فرض کنید اگر در تابستان جراحی مو انجام می دهید، باید به اندازه ای باشد که در ده روز اول بعد از عمل از نور آفتاب دور بمانید و شنا نکنید. اگر در فصل زمستان به آن مبتلا شدید، توصیه می کنیم برای محافظت از سرما در روزهای اول کلاه نپوشید. با این حال، تصمیم بین کاشت مو در تابستان یا زمستان مهم ترین نیست. برعکس، زمان ایده آل برای کاشت مو زمانی است که بیمار احساس کند برای این عمل آماده است و بتواند با استرس و برنامه کاری خود به طور کامل کنار بیاید. اجازه دهید این مقاله را ببینیم تا بیشتر بدانیم کدام فصل برای کاشت مو بهترین است.

تکنولوژی کاشت مو,بهترین فصل برای کاشت مو

تکنولوژی کاشت مو

فناوری مورد استفاده در روش های کاشت مو در شمالغرب کشور به خوبی توسعه یافته است و همچنان در حال پیشرفت است. در مرکز کاشت مو  تعداد کاشت مو در حال افزایش است. در حال حاضر ۱۰۰۰ پیوند را می توان در یک عمل انجام داد و هر یک از این پیوندها ناحیه ای از پوست با ۱ تا ۲ تار مو را نشان می دهد. پیوندهای میکرو با ریز موها با زاویه ای که با الگوی رشد طبیعی مو مطابقت دارد به ناحیه طاس منتقل می شوند. این روش به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی و با استفاده از تکنولوژی مدرن انجام می شود.

ادامه مطلب
راهکارهای مراقبت از پوست در طول روز

چه زمانی بیمار باید این عمل را انجام دهد؟,بهترین فصل برای کاشت مو

چه زمانی بیمار باید این عمل را انجام دهد؟

گفتن اینکه “بهترین” زمان برای جراحی کاشت مو وجود دارد دشوار است زیرا هیچ تفاوت واقعی در زمان انجام این عمل وجود ندارد. کاشت مو در هر زمانی از سال امکان پذیر است: زمستان یا تابستان، صبح یا عصر. زمان و فصل عوامل محدود کننده اصلی این روش نیستند.

انتخاب فصل و زمان مناسب برای کاشت مو تاثیری در موفقیت عمل ندارد. تنها نکته ای که باید در نظر داشت این است که این روش می تواند حداقل هشت ساعت طول بکشد، بنابراین در دو جلسه انجام می شود. اگر عمل را از صبح شروع کنید، تا بعد از ظهر آماده خواهید بود. اگر از بعدازظهر شروع کنید، در عصر انجام می شود. اگر در مورد بهترین زمان از سال برای کاشت مو فکر می کنید، به خاطر داشته باشید که تغییرات دما تاثیری بر کاشت مو ندارد.

چرا برخی از مردم فکر می کنند بهار/تابستان بهتر است؟

وقتی صحبت از مراجعه به کلینیک کاشت مو می شود، نظر کلی این است که برای ماه های گرم تر بروید. بسیاری از مردم به کلینیک های دور از خانه مراجعه می کنند تا بهترین خدمات کاشت مو را دریافت کنند که در زیر نور آفتاب بسیار راحت تر است.

تابستان همچنین زمانی است که بیشتر افراد از کار و کارهای روزمره استراحت می کنند. زمانی که برای تقویت پوست سر خود نیاز به استراحت دارید، طبیعی است که به ماه های گرم تابستان فکر کنید. اگر بچه دارید، بهتر است در دوران نقاهت به مدرسه نروید.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا تابستان زمان مناسبی برای کاشت مو به نظر می رسد، اما کارشناسان چه می گویند؟

ادامه مطلب
آیا بعد از کاشت از پماد یا روغن های خاصی استفاده کنیم؟

کاشت مو در تابستان ایرادی ندارد، اما این بهترین زمان برای رفتن نیست. این کار پیوند شما را به شکست تبدیل نمی کند. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید در هنگام بازیابی در نظر گرفته شود.

ما در تابستان زیاد عرق می کنیم که می تواند روند درمان را پیچیده کند. برای اینکه باکتری های موجود در عرق مشکل ساز نشوند، ممکن است لازم باشد ناحیه را بیشتر تمیز کنید یا از فعالیت هایی که باعث تعریق شما می شود اجتناب کنید.

شما همچنین باید مراقب قرار گرفتن در معرض نور خورشید باشید زیرا نمی خواهید پوست سر شفابخش شما در معرض اشعه های مضر خورشید قرار گیرد. کاشت مو در تابستان هیچ اشکالی ندارد. با این حال، به یاد داشته باشید که چند روز را در آب و هوای سردتر بگذرانید.

بهترین زمان برای کاشت مو زمستان است.,بهترین فصل برای کاشت مو

بهترین زمان برای کاشت مو زمستان است.

  • در زمستان به دلیل سردتر بودن هوا زیاد عرق نمی کنید. تمیز نگه داشتن پوست سر و عرق کردن آن بسیار آسان تر است.
  • سبک زندگی ما نیز در زمستان تغییر می کند. به جای بیرون بودن، ورزش کردن و آفتاب گرفتن، در خانه بمانید. این بدان معنی است که زندگی روزمره شما کمتر تحت تأثیر قرار می گیرد، که روند بهبودی را بسیار قابل کنترل می کند.
  • شما نمی خواهید در ساحل شنا کنید یا به دنبال سایه باشید تا درمان بیش از حد باعث حواس پرتی نشود.
  • همچنین، پوشیدن کلاه در ماه های زمستان برای اکثر مردم امری عادی است. بنابراین به طور پیش فرض یک پوشش کامل برای کاشت مو ایجاد می کند.
  • دلیل دیگر برای انتخاب زمستان این است که پس از رشد گرافت‌ها، برای فعالیت تابستانی در فضای باز با موهای جدید آماده شوید.
  • هنگامی که تابستان فرا می رسد، شاهد رشد موهای جدید خواهید بود، بنابراین می توانید با اعتماد به نفس جدیدی ظاهر شوید.
ادامه مطلب
آیا مزوتراپی مو بعد از کاشت مو مفید است؟

بنابراین، همه چیز به شما بستگی دارد.

زمانی که شما کاشت مو را انتخاب می کنید دلایل مختلفی ایجاد می شود. تصمیم نهایی کاملاً با شماست و تا زمانی که با مراقبت های بعدی سازگار باشید. زمانی که انتخاب می کنید نباید بر روند بهبودی شما تأثیر بگذارد.

در تابستان، ممکن است لازم باشد بیشتر مراقب باشید. با این حال، اگر این زمان مناسب شماست، روی آن تمرکز کنید.

آنها برنامه روزانه و نیازهای شما را در نظر می گیرند. همچنین، به آنها بگویید چه زمانی و چگونه به بهترین نحو عمل خود را ادامه دهند.

زمان مناسب برای کاشت مو چه زمانی است؟

هر کسی که احساس آمادگی می کند می تواند در هر زمان از سال، تابستان یا زمستان، کاشت مو انجام دهد. پزشکان ما در کلینیک ما در کلینیک مو نیز توضیح دادند: کاشت مو را می توان در طول ۱۲ ماه از سال انجام داد.

نکته مهم این است که متخصصان باید این روش را انجام دهند. همچنین تا زمانی که بیمار دستورالعمل های تجویز شده دوره بعد از عمل را رعایت کند، انجام پیوند مو در تابستان یا زمستان راحت است.

 

مشاوره : در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید

مشاور: ۰۹۳۸۵۵۶۲۲۰۵                                                     تلفن کلینیک: ۰۴۱۳۴۷۷۰۴۱۷


 

برچسب ها: بدون برچسب

سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند