کاشت مو,کاشت ریش,کاشت سیبیل,

همه چیز در مورد کاشت ریش و سبیل

برای مردان، ریش و سبیل ممکن است نه تنها به عنوان یک عامل زیبایی شناخته شود، بلکه ممکن است نشان دهنده جایگاه اجتماعی افراد یا به عنوان ابزاری برای نشان دادن عقاید آنها باشد. مراحل زیادی در زندگی یک مرد وجود دارد که ممکن است تصمیم بگیرد ریش خود را رها کند تا رشد کند. پیوند و کاشت ریش و سبیل بهترین گزینه است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است برای یک مرد رشد ریش کم یا تکه‌ای داشته باشد که می‌تواند به این معنی باشد که آنها در حالت دادن موهای صورت خود محدودیت دارند. این پراکندگی ممکن است ناشی از سوختگی، جراحت، جای زخم یا ژنتیک باشد. اینجاست که پیوند ریش یا سبیل وارد عمل می شود.

پیوند ریش و سبیل

علل ریزش مو در مردان

برخی از دلایل اصلی ریزش مو در مردان فقط به موارد زیر محدود نمی شود:

اسکارهای ناشی از ضربه، سوختگی یا جراحی

آلوپسی کششی

طاسی مادرزادی/کمبود مو

آلوپسی آره آتا طولانی مدت

ترس پس از فولیکولیت

پیوند ریش

کاشت ریش توسط یک پزشک مجرب و با تجربه کافی انجام می شود زیرا حاشیه خطا بسیار کم است.

کاندیدای خوب برای کاشت ریش

کاندیدای خوب برای کاشت ریش مردانی هستند که از نظر سلامت عمومی خوب هستند با:

نواحی لکه دار یا لکه دار در ناحیه ریش

رشد موی کافی در پشت یا دو طرف سر

انتظارات واقع بینانه

خطرات کلی پیوند ریش

اینها خطرات کلی در پیوند ریش هستند:

عفونت

جای زخم

بی حسی

از دست دادن حس

پیوند ریش و سبیل

مزایا و معایب کاشت ریش

مزایا:

علاوه بر مزایای بسیار، در اینجا چند مزیت وجود دارد که باعث می شود فکر کنید برای داشتن یک ریش زیبا به کاشت ریش نیاز دارید تا از تمام مزایای آن بهره مند شوید:

ما فقط در مورد ریشی پر و ضخیم صحبت نمی کنیم. اما یکی از زیبایی های کاشت ریش این است که می توانید مدل ریش مورد نظر خود را انتخاب کنید. در واقع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به متخصص کاشت ریش خود بگویید دقیقاً کجا و چه مقدار مو می خواهید کاشته شود. شما سبک را انتخاب می کنید، همانطور که با نگاه کردن به یک عکس در یک مجله در آرایشگاه  مورد علاقه خود، سبک مدل موی خود را انتخاب می کنید. مطالعات متعدد نشان می‌دهد که بسیاری از زنان مردانی را که موهای صورت دارند جذاب‌تر از موهای تراشیده شده می‌دانند.

ادامه مطلب
اهمیت ضدآفتاب در روتین پوستی روزانه

 

معایب:

کاشت ریش به مردان کمک می کند که دقیقاً به ظاهر ریشی مورد نظر خود دست یابند. آنها اعتماد به نفس مرد را افزایش می دهند و  همانطور که مطالعات نشان می دهد -ممکن است او را برای زنان جذاب تر کنند.

اما انجام پیوند ریش دارای معایبی نیز می باشد:

گران است :

هیچ راه حلی وجود ندارد: کاشت ریش بودجه شما را به چالش می کشد و برخی از مردان از هزینه کاشت ریش می ترسند. درست است که شما از داشتن ریش کامل رضایت و مزایای آن را دریافت می کنید، اما به هیچ وجه ارزان نیست. این سوال که هزینه کاشت ریش چقدر است، مسئله مهمی است.

از موهای قسمت دیگر بدنتان استفاده می شود:

در بسیاری از موارد، موهایی که برای کاشت ریش استفاده می‌شوند، از پشت سر شما می‌آیند، زیرا شباهت زیادی به موهای اطراف چانه و گونه‌ها دارند. اما، هی، موها باید از یک جایی بیایند، و اینطور نیست که لکه های طاسی قابل مشاهده روی پوست سر خود داشته باشید.

موهای کاشته شده در عرض ۳ هفته می ریزند :

یک عارضه جانبی طبیعی کاشت ریش، ریزش مو است. با این حال، وحشت نکنید، زیرا این یک عارضه جانبی موقتی است و موهای شما در بازه زمانی تعیین شده توسط پزشک به طور کامل رشد خواهند کرد. به عبارت دیگر، ریزش موقت به سادگی بخشی از فرآیند به دست آوردن ریشی است که همیشه می خواستید.

دلایل کمبود ریش

اگر ریش تکه تکه دارید، تنها نیستید. مشکل این است که بسیاری از مردان با ریش های تکه تکه دست خود را بالا می اندازند و به این نتیجه می رسند که گذاشتن ریش به دردسر نمی ارزد. و این خیلی بد است.

در اینجا به بررسی دلایل اصلی محرومیت شما از داشتن ریش زیبا می پردازیم.

ژنتیک :

اگر پدر و مادرتان قد بلندی دارند، احتمال اینکه شما هم قد بلند باشید زیاد است. همین اصول در مورد رشد ریش نیز صدق می کند: اگر پدر شما (و پدرش) ریش های ضخیم خوبی داشته باشند، شانس شما برای رشد ریش نیز بیشتر است. ژنتیک، به زبان ساده، چیزهای زیادی را در مورد ما تعیین می کند، از رنگ مو گرفته تا حتی عملکرد ذهنی.

ادامه مطلب
جوانسازی پوست با ار اف فرکشنال

نکته اصلی این است که ما نمی توانیم در مورد ژنتیک خود کار زیادی انجام دهیم. ما نمی‌توانیم قرصی بخوریم که ژن‌های ما را تغییر می‌دهد و ما را وادار می‌کند ویژگی‌های مطلوبی را بپذیریم. با این حال، اگر ریش شما مثل ریش پدر و پدربزرگتان تکه تکه است، هنوز امیدتان از بین نرفته است.

هورمون ها :

وقتی صحبت از “چرا” ریش های تکه تکه می شود، هورمون ها اغلب مظنون اصلی هستند. یکی از دلایل علمی رشد تکه تکه این واقعیت است که برای برخی از مردان، ناحیه گونه جریان خون ضعیف تری نسبت به سایر نواحی صورت دارد. این مهم است زیرا به این معنی است که مواد مغذی کمتری و هورمون های رشد ریش به گونه های شما می رسد.

پیوند ریش و سبیل

تستوسترون، همان هورمونی که ما را وارد دوران بلوغ و مردانگی کرد، روی رشد ریش تأثیر می گذارد. مردانی که تستوسترون پایین‌تری دارند، گاهی اوقات مشکل‌تری برای رشد ریش کامل دارند، اگرچه همیشه اینطور نیست.

آلوپسی آرئاتا :

اکثر مردان از آلوپسی آره آتا رنج نمی برند. با این حال، کسانی که چنین می کنند، طاسی نقطه ای را تجربه می کنند که باعث ایجاد لکه های طاسی کوچک در مناطق پوشیده از موی بدن شما، از جمله ریش شما می شود. با این حال، این یک بیماری کاملا قابل درمان است و حتی ممکن است خود به خود از بین برود.

 

عوامل سبک زندگی :

به همه ما گفته می شود که به اندازه کافی بخوابیم، غذاهای مناسب بخوریم، به اندازه کافی ورزش کنیم و استرس زیادی در مورد چیزها نداشته باشیم. همه آنها برای سلامت کلی شما از جمله سلامت ریش شما مفید هستند. تا آنجا که رژیم غذایی شما پیش می رود، مواد مغذی مانند بیوتین و نیاسین به رشد ریش کمک می کنند  بنابراین غذاهایی مانند تخم مرغ ، شیر، ماهی، تخمه آفتابگردان و غیره باید بخشی از رژیم غذایی شما باشند.

پیوند سبیل

سبیل های ضخیم و پررنگ ثابت کرده اند که نمادی نمادین و قدرتمند از بلوغ، مردانگی و خرد در میان مردان هستند. اما برخی از مردان از نظر ژنتیکی مستعد نازک شدن یا عدم وجود موهای صورت هستند. مردانی که از آسیب یا ضربه به صورت که منجر به زخم شده است، ممکن است با رشد مو کمتر مواجه شوند.

ادامه مطلب
کدام فصل برای کاشت مو مناسب است؟

کاندیدای خوب برای پیوند سبیل

کاندیدای خوب برای کاشت سبیل، مردانی هستند که موهای صورت ندارند یا مردانی که دچار ضربه‌هایی به صورت شده‌اند که مانع رشد موهای صورت شده است. خواه فقدان موهای صورت شما به دلیل ژنتیک باشد، اسکار آکنه یا آسیب، پیوند موی صورت ممکن است راه حل مناسبی باشد.

خطرات در پیوند سبیل

عفونت

جای زخم

بی حسی

از دست دادن حس

نیاز به جراحی اصلاحی

روش درمان کاشت ریش و سبیل

تکنیک FUE مانند کاشت مو روی پوست سر استفاده می شود. گرافت ها از محل اهدا کننده – پشت پوست سر استخراج می شوند. پس از این، این پیوندهای استخراج شده بر روی قسمت‌های طاس تکه‌ای ریش یا سبیل پیوند می‌شوند. با توجه به حجم زیاد مو از ناحیه اهداکننده، تقریباً تمام لکه ها را می توان در یک جلسه پوشاند و درمان کرد. بنابراین، پیوند ریش یا سبیل معمولاً نتایج بسیار رضایت بخشی می دهد. موهای کاشته شده به طور طبیعی مانند سایر موهای صورت رشد می کنند و می توان آنها را کوتاه کرد یا تراشید. اصول اولیه کاشت مو یکسان است، اما باید برنامه ریزی متفاوتی داشت. معاینه دقیق صورت برای تعیین تعداد گرافت های مورد نیاز برای کل ناحیه ای که نیاز به بازسازی دارد، مورد نیاز است.

ریکاوری برای پیوند ریش و سبیل

بعد از یک هفته، ناحیه پیوند شده بسیار طبیعی به نظر می رسد. بازیابی ناحیه اهداکننده نیز سریع است. در ۱۵ روز ظاهری را که قبل از عمل داشتید به دست خواهید آورد. کلینیک دیلای با انجام کاشت سبیل و ریش با بهترین متد و دادن گارانتی کتبی تضمین زیبایی شما را می دهد .

مشاوره : در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ریش ، لطفاً از طریق کانال های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مشاور: ۰۹۳۸۵۵۶۲۲۰۵                                                     تلفن کلینیک: ۰۴۱۳۴۷۷۰۴۱۷


سوال یا نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند